Забезпечення підготовки спеціалістів до розв’язання ними складних спеціалізованих задач та практичних проблем у галузі архітектури та будівництва, проектування та будівництва мостових та інших інженерних споруд, що передбачає застосування певних теорій та методів відповідних наук, отримання концептуальних наукових та практичних знань, критичне осмислення теорій, принципів, методів і понять у сфері професійної діяльності та навчання.
Термін навчання - 3 роки 9 місяців.
Кредитів - 240 кредитів ECTS, в тому числі 180 кредитів ECTS – нормативні дисципліни, 60 кредитів ECTS – дисципліни за вибором студента.
Безбабічева Ольга Іллівна
Телефон:
Адреса: вул. Ярослава Мудрого 25, ауд. 359
E-mail: most_kharkov@ ukr. net
Галузь знань: 19 Архітектура та будівництво
Спеціальність: 192 «Будівництво та цивільна інженерія»
Кваліфікація: Бакалавр зі спеціальності «Будівництво та цивільна інженерія» за освітньою програмою «Мости і транспортні тунелі». Кредитів ЄКТС –240. Термін навчання 3 роки 10 місяців.
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій HPK України – 6 рівень; Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя (European Qualifications Framework for Lifelong Learning, EQF-LLL) – 6 рівень; перший цикл відповідно до FQ-EHEA
Передумови вступу: Для здобуття освітнього рівня «бакалавр» можуть вступати особи, що здобули повну загальну середню освіту, освітній рівень «молодший бакалавр» та освітньо-професійний ступінь «фаховий молодший бакалавр» (освітньо-кваліфікаційний рівень «молодший спеціаліст». Прийом на основі ступенів «молодший бакалавр», «фаховий молодший бакалавр» або освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст» здійснюється за результатами зовнішнього незалежного оцінювання в порядку, визначеному законодавством.
Для здобуття освітнього ступеня бакалавра на основі освітнього ступеня молодшого бакалавра або на основі фахової перед вищої освіти («фаховий молодший бакалавр»), заклад вищої освіти має право визнати та перезарахувати кредити ЄКТС, максимальним обсягом не більше 60 (за Наказом МОН України № 593 від 21.05.2021 р).
Механізми визнання попереднього навчання: за умов, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми: за умов виконання навчальної програми проводиться Атестація випускників освітньої програми спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія» спеціалізації «Мости і транспортні тунелі». Атестація проводиться у формі публічного захисту кваліфікаційної роботи бакалавра або за результатами державного іспиту та завершується видачею документу встановленого зразка про присудження освітнього рівня бакалавра із присвоєнням кваліфікації бакалавр з будівництва та цивільної інженерії за спеціалізацією «Мости і транспортні тунелі». Атестація здійснюється відкрито і публічно.
Мова навчання за освітньою програмою: державна -українська.
Характеристика освітньої програми:
Освітньо-професійна програма (ОПП) «Мости і транспортні тунелі» орієнтована на створення компетентностей, які забезпечать здатність здобувача розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у будівництві та цивільній інженерії, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов. Об’єкти вивчення та діяльності: технології, будівлі, інженерні споруди, зокрема, мостові та тунельні; процеси їх проєктування, створення, експлуатації, зберігання і реконструкції.
ОПП надає певні знання та вміння для успішного працевлаштування, подальшого професійного росту та для подовження подальшого навчання на 7 рівні освіти, базується на студентоцентрованому підході.
Програма враховує запити та професійні інтереси зовнішніх та внутрішніх стейкхолдерів, надає здобувачам можливості для академічної мобільності та індивідуальної освітньої траєкторії.
Освітньо-професійна програма ґрунтується на результатах сучасних наукових досліджень у галузі архітектури, будівництва, проектування, управління, організації, експлуатації інженерних споруд і систем, на впровадженні сучасних технологій у навчальну та професійну діяльність.
Для забезпечення навчального процесу з підготовки здобувачів на кафедрах ХНАДУ функціонують спеціалізовані лабораторії, які обладнані сучасною комп’ютерною технікою з відповідним програмним забезпеченням та необхідним лабораторним обладнанням. До реалізації програми залучаються штатні науково-педагогічні працівники з науковими ступенями та/або вченими званнями, а також висококваліфіковані досвідчені спеціалісти. На умовах творчого співробітництва залучаються до реалізації програми керівники та фахівці з виробництва. З метою підвищення професійного рівня за дисциплінами, що викладаються, всі науково-педагогічні працівники не рідше, ніж один раз за п’ять років підвищують кваліфікацію.
Метою ОПП «Мости і транспортні тунелі» є Забезпечення підготовки бакалаврів за спеціальністю 192 «Будівництво та цивільна інженерія» до розв’язання ними складних спеціалізованих задач та вирішення практичних питань у галузі архітектури та будівництва, у сфері будівництва та цивільної інженерії, зокрема, проєктування та будівництва мостових та тунельних споруд. Це передбачає отримання знань, умінь та навичок на базі застосування теорій та методів відповідних наук, отримання концептуальних наукових та практичних знань, критичне осмислення теорій, принципів, методів і понять у сфері професійної діяльності та навчання.
Бакалавр будівництва готується для професійної виробничо-технологічної, проектно-конструкторської, організаційно - керівної, адміністративно-управлінської, подальшої науково-дослідницької та педагогічної діяльності в галузі будівництва мостів, тунелів, метрополітенів та інших транспортних споруд і будівель, а також в інших галузях, що організаційно входять до складу будівельного комплексу.
Спрямованість програми — академічна, що має інтеграцію з ринком праці. Акцент на формування здатності здійснювати виробничу та керівну діяльність у професійній сфері проектування та будівництва інженерних споруд і будівель в складних умовах. Основна зорієнтованість програми: надати якісний рівень освіти для виконання здобувачем практичної, професійної діяльності; надання знань в галузі «Архітектура та будівництво» за спеціальністю 192 «Будівництво та цивільна інженерія» з широким доступом до працевлаштування. Напрям «Мости і транспортні тунелі» гарантує в цьому процесі додаткові можливості завдяки стратегічному значенню мостових споруд, і надає таким чином, конкурентну спроможність здобувачеві. Освітня програма надає здобувачам необхідні для цього компетентності та соціальні навички, використовуючи при цьому студентоцентрований підхід.
Інтегральною компетентністю ОПП є Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі будівництва та цивільної інженерії, зокрема в галузі мостів і транспортних тунелів, або в процесі навчання, що передбачає застосування положень і методів відповідних наук і характеризується певною невизначеністю умов; нести відповідальність за результати своєї діяльності та діяльності інших осіб у певних ситуаціях.
Навчання за ОПП «Мости і транспортні тунелі» формує загальні і фахові компетентності, які створюються на базі збалансованого використання досвіду науково-педагогічної роботи багатьох навчальних та інших підрозділів ХНАДУ, на структурно-логічному застосуванні теоретичних освітніх компонент та практик.
Загальні компетентності містять:
ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК02.Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.
ЗК03.Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК04.Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК05. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.
ЗК06.Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК07. Навички міжособистісної взаємодії.
ЗК08.Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).
ЗК09. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства; усвідомлення цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідності його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
ЗК10.Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для ктивного відпочинку та ведення здорового способу життя.
Фахові компетентності спрямовані на вирішення складних завдань у подальшій професійній діяльності, та у навчанні продовж життя та містять:
ФК01. Здатність використовувати концептуальні наукові та практичні знання з математики, хімії та фізики для розв’язання складних практичних проблем в галузі будівництва та цивільної інженерії, зокрема для мостів, транспортних тунелів і метрополітенів, і залучати для їх рішення сучасне спеціалізоване програмне забезпечення, комп’ютерне моделювання.
ФК02. Здатність до критичного осмислення і застосування основних теорій, методів та принципів економіки та менеджменту для раціональної організації та управління будівельним виробництвом.
ФК03. Здатність проєктувати будівельні конструкції, будівлі, мостові та тунельні споруди з урахуванням інженерно-технічних, геолого-гідрологічних особливостей та ресурсо-зберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці.
ФК04. Здатність обирати і використовувати відповідні обладнання, матеріали, інструменти та методи для проєктування та реалізації технологічних процесів будівельного виробництва.
ФК05. Здатність застосовувати комп’ютеризовані системи проєктування та спеціалізоване прикладне програмне забезпечення для вирішення інженерних задач будівництва та цивільної інженерії
ФК06. Здатність до інжинірингової діяльності у сфері будівництва, складання та використання технічної документації.
ФК07. Спроможність нести відповідальність за вироблення та ухвалення рішень у сфері архітектури та будівництва у непередбачуваних робочих контекстах.
ФК08. Усвідомлення принципів проєктування сельбищних територій.
ФК09. Здатність здійснювати організацію та керівництво професійним розвитком осіб та груп у сфері архітектури та будівництва.
ФК10. Здатність аргументувати вибір методів розв’язування спеціалізованих задач, аналітично оцінювати отримані результати.
ФК11. Здатність знаходити обґрунтовані технічні рішення з урахуванням вимог міцності, стійкості, надійності та довговічності, безпеки, якості, вартості конструкцій, термінів виконання і конкурентоспроможності.
ФК12. Здатність організовувати роботу відповідно до вимог безпеки життєдіяльності й охорони праці.
ФК13. Здатність виконувати технічний контроль, нагляд при будівництві, ремонті та реконструкції мостів і тунелів.
ФК14. Здатність до підвищення рівня знань за рахунок науково-практичного досвіду інших країн світу, шляхом стажування за кордоном та роботи у відповідних фірмах в межах України та за її межами, застосовуючи для цього знання іноземних мов.
Програмні результати навчання (ПРН) поєднують ПРН зі Стандарту вищої освіти за спеціальністю 192 «Будівництво і цивільна інженерія» (13 позицій) та містять 4 додаткових, які відбивають особливості напряму підготовки «Мости і транспортні тунелі». Всі ПРН спрямовуються на здатність генерувати обґрунтовані, креативні ідеї, під час навчання та майбутньої професійної діяльності, які можуть бути однозначно та аргументовано сприйнятими як в знайомих, так і в незнайомих ситуаціях.
ПРН01. Застосовувати основні теорії, методи та принципи математичних, природничих, соціально-гуманітарних та економічних наук, сучасні моделі, методи та програмні засоби підтримки прийняття рішень для розв’язання складних задач будівництва та цивільної інженерії.
ПРН02. Брати участь у дослідженнях та розробках у сфері архітектури та будівництва.
ПРН03. Презентувати результати власної роботи та аргументувати свою позицію з професійних питань, фахівцям і нефахівцям, вільно спілкуючись державною та іноземною мовою.
ПРН04.Проєктувати та реалізовувати технологічні процеси будівельного виробництва, використовуючи відповідне обладнання, матеріали, інструменти та методи.
ПРН05. Використовувати та розробляти технічну документацію на усіх стадіях життєвого циклу будівельної продукції.
ПРН06. Застосовувати сучасні інформаційні технології для розв’язання інженерних та управлінських задач будівництва та цивільної інженерії.
ПРН07. Виконувати збір, інтерпретацію та застосування даних, в тому числі за рахунок пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел.
ПРН08.Раціонально застосовувати сучасні будівельні матеріали, вироби та конструкції на основі знань про їх технічні характеристики та технологію виготовлення.
ПРН09. Проєктувати будівельні конструкції, будівлі, споруди, інженерні мережі та технологічні процеси будівельного виробництва, з урахуванням інженерно-технічних, геологічних, гідрологічних факторів та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації, часових та інших обмежень, у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці.
ПРН10.Приймати та реалізовувати раціональні рішення з організації та управління будівельними процесами при зведенні об’єктів будівництва та їх експлуатації.
ПРН11.Оцінювати відповідність проєктів принципам проєктування міських територій та об’єктів інфраструктури і міського господарства.
ПРН12.Мати поглиблені когнітивні та практичні уміння/навички, майстерність та інноваційність на рівні, необхідному для розв’язання складних спеціалізованих задач в галузі будівництва та цивільної інженерії, зокрема, у мосто-та тунеле-будівельних напрямках.
ПРН13.Здійснювати організацію та керівництво професійним розвитком осіб та груп у сфері архітектури та будівництва.
ПРН14. Визначати та оцінювати навантаження і напружено-деформований стан ґрунтових основ та несучих конструкцій будівель та транспортних споруд (мостів та тунелів). Володіти методами оцінки вимірювань, їх обробки, використовуючи апарат обчислювальної математики. Вміння використовувати відповідні комп’ютерні програмні засоби та інформаційні технології для розрахунків як окремих елементів, так і споруд у цілому, з використанням програмних комплексів та за спрощеними методами за умов недостатньої інформації.
ПРН15. Володіти знанням сучасних технологій проектування та будівництва. Вміння раціонально організовувати технологічні процеси зведення, реконструкції, і опорядження будівель і споруд в ув’язці з монтажними схемами, з відповідними будівельними механізмами та машинами, з особливостями оточуючого простору. Організовувати та управляти будівельними процесами при зведенні, експлуатації та реконструкції автомобільних доріг, мостових та тунельних споруд.
ПРН16. Здійснювати технічний контроль та управління якістю будівельної продукції. Виконувати роботу з технічного нагляду та контролю матеріалів, виробів та технологій в процесі будівництва та реконструкції мостових переходів та тунелів. Працювати з геодезичними приладами, використовувати топографічні матеріали при проектуванні та зведенні об`єктів, при організації контролю якості будівництва
ПРН17. Знати нормативно-правові засади відносин у сфері діяльності з проектування, будівництва та експлуатації автомобільних доріг та мостових споруд на них для забезпечення потреб держави і громадян результатами діяльності. Організовувати виконання вимог охорони праці при будівництві, ремонті та експлуатації мостових та тунельних споруд, базуючись на сучасних положеннях законодавчих та нормативно-правових актів. Володіти основними методами виявлення технологічних ризиків, загроз і небезпек на робочих місцях і застосовувати їх при розробленні заходів з підвищення безпеки праці, захисту робочого персоналу від можливих наслідків аварій на виробництві.
Академічна мобільність: Реалізація права на академічну мобільність учасників освітнього процесу Харківського національного автомобільно-дорожнього університет здійснюється у відповідності до СТВНЗ 70.0-01:2019.
Реальними є участь студентів і викладачів у Міжнародних і Всеукраїнських конференціях і семінарах; участь студентів у Міжнародних і Всеукраїнських Олімпіадах; науково-дослідне стажування студентів за програмою Еразмус+.
Практика/стажування: Навчальна практика (геодезія), Комплексна навчальна практика (інженерна геологія ; ґрунтознавство та механіки ґрунтів; гідравліка, гідрологія, гідрометрія) проходять під керівництвом досвідчених викладачів в лабораторіях ХНАДУ та на спеціально організованих полігонах. Виробнича практика проходить на провідних підприємствах галузі, а також на базі випускової кафедри.
Професійні профілі випускників: В результаті навчання здобувач здатний виконувати професійну, фахову, керівну, технічну роботу за такими професіями (відповідно до ДК 003:2010):
Професіонали:
2141.1 – Молодший науковий співробітник (архітектура, планування міст); 2141.2 – Інженер-проектувальник (планування міст); 2142.1– Молодший науковий співробітник (будівництво); 2142.2 – Інженер з технічного нагляду (будівництво); 2142.2 – Інженер з проектно-кошторисної роботи; 2142.2 – Інженер-будівельник; 2143.2 – Інженер з технічного аудиту; 2142.2– Інженер-проектувальник; 2147.2- Інженер з гірничих робіт; 2149.1– Молодший науковий співробітник (галузь інженерної справи); 2147.2 –Маркшейдер; 2412.2 – Інженер з організації праці; 2412.2- Інженер з організації та нормування праці; 2419.1 - Молодший науковий співробітник (маркетинг, ефективність господарської діяльності, раціоналізація виробництва); 2419.2– Інженер з організації керування виробництвом.
Фахівці.
Технічні фахівці в галузі прикладних наук та техніки: 3112 – Технік-будівельник; 3118 – Кресляр; 315 – Інспектори з безпеки та якості; 3112 - Технік з архітектурного проектування; 343 - Технічні фахівці в галузі управління; 3112 – Кошторисник; 3112 – Технік-проектувальник; 3112 – Технік-технолог (виробництво будівельних виробів і конструкцій); 3112 – Технік-лаборант (будівництво); 3118 – Кресляр-конструктор; 3152 – Інженер з технічного нагляду; 3436.2 - Помічник керівника виробничого підрозділу; 3436.3 - Помічник керівника малого підприємства без апарату управління.
4 –Технічні службовці
Доступ до подальшої освіти: Можливість продовження навчання на другому (магістерському) рівні в Україні та за її межами; можливість підвищувати кваліфікацію (в тому числі за іншими ОП) у системі післядипломної освіти, отримувати додаткову післядипломну освіту.
Кафедри, які забезпечують виконання освітньої програми: кафедра мостів, конструкцій та будівельної механіки ім. В.О. Російського-випускова кафедра; Будівництва та експлуатації автомобільних доріг ім. О.К.Біруля, Вищої математики, Екології, Економіки і підприємництва, Іноземних мов, Інформатики і прикладної математики, Інженерної та комп’ютерної графіки, Метрології та безпеки життєдіяльності, Проектування доріг, геодезії і землеустрою. Деталей машин і теорії механізмів і машин, Технології дорожньо - будівельних матеріалів ім. проф. Волкова М.І., Українознавства, Фізики, Філософії та педагогіки професійної підготовки, Хімії та хімічної технології
Атестація випускників освітньої програми «Мости і транспортні тунелі» спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія»: проводиться у формі публічного захисту кваліфікаційної роботи та завершується видачею документу встановленого зразка. Кваліфікаційна робота передбачає розв’язання комплексної спеціалізованої проєктної задачі в сфері будівництва та цивільної інженерії, транспортного будівництва, зокрема, мостового та тунельного будівництва.
Факультет: дорожньо-будівельний
Обов'язкові
Обов'язкові
Перелік вибіркових дисциплін наведено у каталозі вибіркових дисциплін за посиланням
Обов'язкові
Перелік вибіркових дисциплін наведено у каталозі вибіркових дисциплін за посиланням
Обов'язкові
Перелік вибіркових дисциплін наведено у каталозі вибіркових дисциплін за посиланням
Термін навчання - 1 рік 3 місяці
Кредитів - 90 кредитів ЄКТС, в тому числі: 64,5 кредитів ЄКТС – дисципліни обов`язкової підготовки, 25,5 кредитів ЄКТС – дисципліни за вибором студента.
Смолянюк Надія Володимирівна
Телефон: +38
Адреса: вул. Ярослава Мудрого 25, ауд. 359
E-mail: nadiksm@ yahoo. com
Галузь знань: 19 Архітектура та будівництво
Спеціальність: 192 Будівництво та цивільна інженерія
Кваліфікація: Магістр зі спеціальності «Будівництво та цивільна інженерія», спеціалізація «Мости і транспортні тунелі»
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Другий(магістерський) рівень, сьомий рівень НРК, другий цикл РК-ЄПВО
Обсяг програми - 90 кредитів ЄКТС, в тому числі:
64,5 кредитів ЄКТС – дисципліни обов`язкової підготовки,
25,5 кредитів ЄКТС – дисципліни за вибором студента.
Форма навчання: денна, заочна
Передумови вступу: Наявність першого (бакалаврського) рівня, ступеня бакалавра; освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста. Якщо попередній рівень освіти отримано в іншій країні, необхідна нострифікація.
Факультет: дорожньо-будівельний
Освітньо-професійна програма "Мости і транспортін тунелі" орієнтована на створення компетентностей, які забезпечать здатність розв'язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у будівництві та цивільній інженерії, та у процесі навчання. Програма формує здатність інтегрувати знання для розв'язування задач у широких або мультидисциплінарних контекстах, в умовах нових або незнайомих середовищ за наявності неповної або обмеженої інформації з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності.
ОП передбачає проведення досліджень, надає знання та навички для здійснення інновацій у подальшій прфесійній діяьності здобувача.
ОП спрямовується на надання концептуальних знань, що включають сучасні наукові здобутки у сфері професійної діяльності або галузі знань і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень, для критичного мислення проблем у галузі та межі гаузей знань.
Мета освітньої програми: Забезпечення підготовки магістрів за спеціальністю 192 «Будівництво та цивільна інженерія» до розв’язання ними комплексних проблем у галузі архітектури та будівництва, проектування та будівництва мостових та інших інженерних споруд з застосуванням інноваційних технологій, що передбачає глибоке переосмислення наявних і створення нових цілісних знань і професійної практики. Надання основи для оригінального мислення та проведення досліджень, для криичного осмислення проблем у галузі та не межі галузей знань. Магістр будівництва готується для професійної виробничо-технологічної, науково-дослідницької, проектно-конструкторської, організаційно-керівної, адміністративно-управлінської та педагогічної діяльності в галузі будівництва мостів, тунелів, метрополітенів та інших транспортних споруд і будівель, а також в інших галузях, що організаційно входять до складу будівельного комплексу.
Придатність випускників до працевлаштування:
В результаті навчання здобувач здатний виконувати керівну та професійну роботу за такими посадами:
Керівники:
Вищі посадові особи державних органів влади; вищі посадові особи організацій наймачів і професійних спілок; керівники виробничих підрозділів у будівництві; головні фахівці - керівники виробничих підрозділів у будівництві; начальники (інші керівники) та майстри дільниць (підрозділів) у будівництві; керівники проектів та рпограм; головні фахівці - керівники виробничих підрозділів на транспорті; керівники малих підприемст без апарау управління в будівництві; менеджери (управителі) у будівництві на транспорті; менеджери (управителі) з архітектури та будівництва, технічного контролю, аналізу та реклами; керівники інших функціональних підрозділів; завідувачі лабораторій (науково-дослідної, підготовки виробництва).
Професіонали:
Професіонали в галузі архітектури та інженерної справи; Професіонали в галузі архітектури та планування міст; Професіонали в галузі цивільного будівництва; Наукові співробітники (цивільне будівництво); Інженери в галузі цивільного будівництва; Професіонали в інших галузях інженерної справи; Наукові співробітники (інші галузі інженерної справи); Інженери (інші галузі інженерної справи); Викладачі університетів та вищих навчальних закладів; Інші професіонали в галузі навчання; Професіонали з управління проектами та програмами; Технічні фахівці в галузі управління; Інженер-будівельник; Інженер-проектувальник (розробка проектів по плануванню будівель і споруд); Інженер-дослідник в галузі архітектури та будівництва; Інженер-конструктор; інженер-технолог, головний конструктор; інженер за контролем якості і техніки безпеки; Інженер з нагляду за будівництвом.
Термін навчання: 1 рік 3 місяц
Подальше навчання: Можливість продовження навчання на третьому (освітньо-науковому/освітньо-творчому) рівні вищої освіти та подальшого отримання ступеня доктора філософії; можливість підвищувати кваліфікацію (в тому числі за іншими ОП) у системі післядипломної освіти, отримувати додаткову післядипломну освіту.
Академічна мобільність: На основі двосторонніх договорів між Харківським національним автомобільно-дорожнім університетом і ЗВО України реалізується:
- підвищення кваліфікації викладачів;
- участь здобувачів та викладачів у Міжнародних та Всеукраїнських конференціях і семінарах.
Обов'язкові
Перелік вибіркових дисциплін наведено у каталозі вибіркових дисциплін за посиланням
Обов'язкові
Термін навчання - 4 роки
Ліцензійний обсяг - 10
Кредитів - 240 ECTS, обов'язкові освітні компоненти - 33, вибіркові освітні компоненти - 12, освітня складова - 45, наукова складова - 195.
Термін навчання - 4 роки
Ліцензійний обсяг - 5
Кредитів - 240 ECTS, обов'язкові освітні компоненти - 33, вибіркові освітні компоненти - 12, освітня складова - 45, наукова складова - 195.
Бугаєвський Сергій Олександрович
Телефон: +38(050) 937 90 16
Адреса: вул. Ярослава Мудрого 25, ауд. 359
E-mail: bugaevskiysa@ gmail. com
Галузь знань: 19 Архітектура та будівництво
Спеціальність: 192 «Будівництво та цивільна інженерія»
Кваліфікація: доктор філософії з будівництва та цивільної інженерії за освітньою програмою «Будівництво та цивільна інженерія»
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій HPK України - 8 рівень, FQ-EHEA - другий цикл, EQF-LLL - 7 рівень
Передумови вступу: наявність ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст».
Мова навчання за освітньою програмою: державна -українська.
Характеристика освітньої програми:
Освітньо-наукова програма «Будівництво та цивільна інженерія» орієнтована на створення компетентностей, які забезпечать здатність здобувача розв’язувати складні спеціалізовані наукові задачі та проблеми у будівництві та цивільній інженерії, та у процесі навчання, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов і вимог.
Програма враховує запити та професійні інтереси зовнішніх та внутрішніх стейкхолдерів, надає здобувачам можливості для академічної мобільності та індивідуальної освітньої траєкторії.
Обов'язкові