Підготовка фахівців спрямована на вирішення складних професійних задач в будівельній галузі, пов’язаних з спеціальними видом діяльності випускника – технологічним аспектом виробництва будівельних та ДБМ і виробів на їх основі на спеціальних виробничих підприємствах, а також їх застосуванням при урахуванні дії транспортного навантаження та факторів оточуючого середовища. Передбачена практична підготовка в лабораторіях ХНАДУ в тому числі сертифікованій лабораторії кафедри та аналогічних лабораторіях та технологічних лініях підприємств дорожньої та будівельної індустрії згідно договорів на співробітництво та співпрацю.
Термін навчання - 1 рік 4 місяці
Ліцензійний обсяг - 25
Кредитів – 90 кредитів ЄКТС, в тому числі 66 кредитів ЕКТС – дисципліни обов’язкової підготовки, 24 кредити ЄКТС – дисципліни за вибором студента
Термін навчання - 1 рік 4 місяці
Ліцензійний обсяг - 25
Кредитів – 90 кредитів ЄКТС, в тому числі 66 кредитів ЕКТС – дисципліни обов’язкової підготовки, 24 кредити ЄКТС – дисципліни за вибором студента
ОКСАК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Телефон: +38(057)707-37-42
Адреса: вул. Ярослава Мудрого 25, ауд. 250
E-mail: tdbm@ khadi.kharkov. ua
Галузь знань: 19 «Архітектура та будівництво»
Спеціальність: 192 «Будівництво та цивільна інженерія»
Кваліфікація: Магістр з будівництва та цивільної інженерії
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікації, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя; другий (магістерський) рівень; сьомий рівень НРК; другий цикл FQ-EHE.
Обсяг програми: 90 кредитів ЕКДЕ, в тому числі – 66 кредитів ЕКТС – дисципліна обов’язкової підготовки; 24 кредити ЕКТС – дисципліни за вибором студента
Форма навчання: денна, заочна
Передумови вступу: Наявність першого (бакалаврського) рівня, ступеня бакалавра, освітньо-кваліфікаційна рівня спеціаліста. При отриманні попереднього рівня освіти в іншій країні необхідна нострифікація.
Факультет: дорожньо-будівельний
Освітньо-професійна програма орієнтована на набуття спеціалізованих професійних знань та умінь, практичних навичок та фахового осмислення технологічних процесів виготовлення будівельних матеріалів та виробів, а також зорієнтована на формування відповідальності за результатами виробничої діяльності.
Програма базується на наукових основах технології будівельних та дорожньо-будівельних матеріалах та виробів, їх властивостей, складу та структури, вивчає процеси проектування технології виготовлення, зберігання та ефективного застосування матеріалів і виробів в будівельних та транспортних спорудах.
Мета освітньої програми: Набуття теоретичних та практичних знань, умінь, навичок та інших компетенцій, необхідних для розв’язання складних інженерних проблем у будівельній галузі, пов’язаних з проектуванням технології виготовлення різних матеріалів та її реалізацією з застосуванням інноваційних технологій при задіяні сучасного технологічного обладнання та з врахуванням експлуатаційних умов роботи матеріалу в будівельних об’єктах та інженерних системах.
Мова навчання за освітньою програмою: державна - українська.
Придатність випускників до працевлаштування: Здобувач освіти за освітньою програмою професійно спрямовані на: виробничо-технологічну, адміністративно-управлінську та проектну (перш за все в галузі будівництва та експлуатації транспортних споруд і будівель, а також в інших галуззях, що організаційно входять до складу будівель комплексу та профілю діяльності; експериментально-дослідницьку (в лабораторіях, науково-дослідних установах, закладах освіти і т.і.). Виконувати роботу випускник може на таких посадах: Керівник підприємства, установ та організації; Головний фахівець - керівники виробничих підрозділів у будівництві; Головний інженер; Директор з капітального будівництва; Керівники малих підприємств в будівництві; Голова будівельного кооперативу; Директор малого підприємства; Начальник (інша керівна посада) майстер дільниці (підрозділу) у будівництві; Виконавець робіт; Майстер будівельних та монтажних робіт; Начальник відділу; Начальник житлово-комунального господарства або дільниці; Начальник лабораторії з контролю виробництва; Менеджер у сфері досліджень та розробок; Менеджери (управителі) з архітектури та будівництва, технічного контролю, аналізу та реклами; Менеджери (управителі) у житлово-комунальному господарстві; Науковий співробітник (цивільне будівництво); Молодший науковий співробітник (цивільне будівництво); Науковий співробітник (цивільне будівництво); Науковий співробітник-консультант (цивільне будівництво); Інженери в галузі цивільного будівництва; Інженер з експлуатації аеродромів; Інженер з нагляду за будівництвом; Інженер-будівельник; Інженер-проектувальник (цивільне будівництво); Технолог (будівельні матеріали); Інженер з охорони праці; Викладач вищого навчального закладу; Професіонали у сфері управління проектами та програмами.
Подальше навчання: Можливість продовження навчання на III-му (освітньо-науковому) рівні та отримання ступеня доктора філософії; підвищувати кваліфікацію (в тому числі за іншими ОПП) у системі післядипломної освіти
Академічна мобільність: Реалізація освітньої програми передбачає: можливість співробітництва на основі двохсторонніх угод між університетом та підприємствами, участі здобувачів освіти у Всеукраїнських та Міжнародних конференціях, науково-дослідному стажуванні в тому числі програмою Еразмус+.
Обов'язкові
Вибіркові (для спеціальності)
Перелік вибіркових дисциплін наведено у каталозі вибіркових дисциплін за посиланням
Термін навчання - 4 роки
Ліцензійний обсяг - 15
Кредитів - 240 кредитів ЄКТС, в тому числі: 29 кредитів ЄКТС – дисципліни обов`язкової підготовки, 12 кредитів ЄКТС – дисципліни за вибором аспіранта, 199 кредитів ЄКТС -дисертаційні дослідження.
Термін навчання - 4 роки
Ліцензійний обсяг -
Кредитів - ECTS
Бугаєвський Сергій Олександрович
Телефон: +38(057)707-37-22
Адреса: вул. Ярослава Мудрого 25, ауд. 359
E-mail: bugaevskiysa@gmail.com
Галузь знань: 19 Архітектура та будівництво
Спеціальність: 192 «Будівництво та цивільна інженерія»
Кваліфікація: доктор філософії з будівництва та цивільної інженерії за освітньою програмою «Будівництво та цивільна інженерія»
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій HPK України - 8 рівень, FQ-EHEA - другий цикл, EQF-LLL - 7 рівень
Передумови вступу: наявність ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст».
Мова навчання за освітньою програмою: державна -українська.
Характеристика освітньої програми:
Освітньо-наукова програма «Будівництво та цивільна інженерія» орієнтована на створення компетентностей, які забезпечать здатність здобувача розв’язувати складні спеціалізовані наукові задачі та проблеми у будівництві та цивільній інженерії, та у процесі навчання, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов і вимог.
Програма враховує запити та професійні інтереси зовнішніх та внутрішніх стейкхолдерів, надає здобувачам можливості для академічної мобільності та індивідуальної освітньої траєкторії.
ОНП ґрунтується на результатах сучасних наукових досліджень у галузі архітектури, будівництва, проектування, експлуатації автомобільних доріг та аеродромів, впровадженні інноваційних технологій у професійну діяльність.
Метою ОНП є підготовка висококваліфікованих науково-педагогічних кадрів, в галузі знань «Архітектура та будівництво» з широким доступом до працевлаштування, які набули базових фахових знань для виконання наукових досліджень, що направлені на отримання нових знань, науково-педагогічної діяльності та розв’язання актуальних проблем у сфері будівництва та цивільної інженерії.
Орієнтація освітньої програми - викладацька, фундаментальні та прикладні наукові дослідження із створення нових технологій, матеріалів та/або методів аналізу, що матимуть широке практичне застосування та професійна діяльність.
Особливості програми - інтеграція фахової підготовки з інноваційною, пошуково-дослідницькою діяльністю.
Передбачає підготовку на базі навчальних лабораторій ХНАДУ, на підприємствах України відповідного профілю діяльності згідно угод про співпрацю, а також згідно з програмами академічної мобільності.
До реалізації програми залучаються штатні науково-педагогічні працівники з науковими ступенями та/або вченими званнями, а також висококваліфіковані досвідчені спеціалісти. На умовах творчого співробітництва залучаються до реалізації програми керівники та фахівці з виробництва. |
Реалізовується у наукових групах, активних у широкому колі експериментальних досліджень.
Наукова складова ОНП передбачає проведення аспірантом власного наукового дослідження під керівництвом одного або двох наукових керівників та оформлення його результатів у вигляді дисертації. Дисертація на здобуття ступеня доктора філософії є самостійним розгорнутим дослідженням, що пропонує розв’язання актуального наукового завдання за спеціальністю 192 «Будівництво та цивільна інженерія», результати якого становлять оригінальний внесок у суму знань за спеціальністю 192 «Будівництво та цивільна інженерія» та оприлюднені у відповідних публікаціях.
Інтегральна компетентність - Здатність особи розв’язувати комплексні проблеми в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики.
Загальні компетентності: розуміння та сприйняття етичних норм поведінки відносно інших людей (вміння полагоджувати конфлікти) і відносно природи (принципи біоетики); розуміння необхідності та дотримання норм здорового способу життя; здатність до самовдосконалення та управління своїм часом; здатність до критики й самокритики; здатність до системного мислення (креативність); наполегливість у досягненні мети; здатність брати на себе відповідальність і працювати в критичних умовах; здатність працювати в команді та розуміння важливості дедлайнів; здатність спілкування українською професійною науковою мовою; здатність здійснювати читання та осмислення професійно-орієнтованої та загальнонаукової іншомовної літератури, використання її у соціальній та професійній сферах; здатність працювати у міждисциплінарній команді та комунікувати з експертами з інших галузей; здатність використовувати класичні математичні методи в обраній науковій діяльності; знання в галузі сучасних інформаційних технологій; навички використання програмних засобів та навички роботи в комп'ютерних мережах, уміння створювати бази даних і використовувати інтернет-ресурси; здатність продукувати нові ідеї для розв’язання комплексних проблем у галузі професійної та/або дослідницької діяльності; володіння методами наукового аналізу, здатність застосовувати інструменти та методи системного аналізу якості будівництва; здатність аналізувати та оцінювати стан автомобільних доріг та штучних споруд за допомогою інформаційних систем і технологій; знання іншої мови (мов), якими послуговуються країни Європейського Союзу (англійська, німецька, французька) та володіння іншомовними навиками, достатніми для представлення наукових результатів власних досліджень в усній та письмовій формі, а також для повного розуміння іншомовних наукових текстів; володіння навичками у використанні приладів і сучасного обладнання для оцінки стану автомобільних доріг; володіння навичками управління інформацією (вміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел); навички проведення польових експедиційних та експериментальних досліджень; володіння навичками щодо впровадження сучасних технічних засобів навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах.
Фахові компетентності спеціальності: володіння теоретичним термінологічним науковим апаратом, щодо об’єкту дослідження та спеціальності «Будівництво та цивільна інженерія»; здатність планувати та розподіляти час для пошуку та аналізу джерел інформації стосовно тематики досліджень; володіння навичками безпечного використання хімічних реагентів, фізичних небезпек, включаючи будь-які ризики пов’язані з їх використанням при проведенні експериментальних досліджень, забезпечувати необхідний рівень охорони праці та індивідуальної безпеки у разі виникнення небезпечних ситуацій; здатність планувати, проектувати та виконувати наукові дослідження зі стадії постановки задачі до оцінювання та розгляду результатів та отриманих даних, що включає вміння вибрати потрібну техніку та методику досліджень; володіння навичкам, щодо пояснення даних отриманих в результаті проведення лабораторного експерименту та вимірювань та пов’язувати їх з відповідною теорією; володіння навичками написання пропозицій щодо фінансування наукових досліджень; навички кількісного аналізу та проведення обчислень, включаючи такі аспекти як системний аналіз, аналіз помилок, оцінка за порядком величин; навички представлення результатів наукових досліджень та спірних питань у проблемній області в письмовій та усній формі фаховопоінформованій аудиторії; навички патентування результатів новітніх наукових досліджень здійснених дисертантом; володіння навиками літературного пошуку необхідних джерел інформації щодо кола питань, яке досліджується, встановлення хронологічних меж пошуку, можливості використання іноземних публікацій, вивчення архівних документів та науково-технічних звітів; володіння методикою цитування наукових статей та публікацій за допомогою наукометричних показників (індекс Гірша та ін.); володіння методикою впровадження результатів дисертаційного дослідження в освітній процес та до діяльності об’єктів господарювання; володіти основними положеннями Закону України «Про вищу освіту» та послуговуватись ними у професійній педагогічній діяльності; володіти методологією наукової-педагогічної діяльності та психологією вищої освіти; здатність застосовувати сучасні методи оцінки та прогнозу якості компонентів автомобільних доріг та пропонувати нові методи, що отримані в результаті проведення експериментальних досліджень;
здатність використовувати знання про причини руйнування автомобільних доріг та штучних споруд для обґрунтування управління науковими проектами; здатність використовувати методи оцінки транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг для оцінювання рівня споживчих властивостей доріг; здатність вміти отримувати нові знання щодо об’єкту дослідження та моделювати процес функціонування будівельних технологій; здатність обґрунтовувати економічну доцільність застосування передових напрямків розвитку будівельних технологій; здатність управляти якістю освітнього процесу у вищих навчальних закладах; володіння навиками керівництва науковою роботою студентів спеціальності «Будівництво та цивільна інженерія»; здатність оцінювати і контролювати знання вміння та навички студентів.
Програмні результати навчання (ПРН) спрямовані на володіння глибинним науковим та культурним світоглядом рівня здобувача науково-ступеня доктора філософії, шляхом засвоєння знань основних концепцій, теоретичних та практичних проблем, історії розвитку галузі науки та сучасним станом розвитку наукової літератури; володіння високим рівнем теоретичних знань та практичної підготовки за спеціальністю «Будівництво та цивільна інженерія», навики застосування цих знань для вирішення науково-дослідницьких та прикладних завдань; володіння методами навчання та науково-педагогічних досліджень, аргументовано викладати й обґрунтовувати свою думку, вести дискусію та діалог та інше.
Академічна мобільність: Реалізація ОНП передбачає: участь аспірантів у Міжнародних і Всеукраїнських конференціях і семінарах; науково-дослідне стажування аспірантів за програмою Еразмус+.
Практика/стажування: Науково-педагогічна практика проходить під керівництвом досвідчених викладачів в ХНАДУ.
Придатність до працевлаштування. Робочі місця в науково-дослідних інститутах НАН України, вищих навчальних закладах МОН України, науково-дослідних установах та високотехнологічних компаніях будівельного профілю різних видів діяльності та форм власності.
Доктор філософії здатний виконувати професійну роботу, за ДК 003-2010: 1210.1 - Керівники підприємств, установ та організацій; 1222.1 - Директор виробництва; 1229.1 - Вчений секретар; 1237.1 - Головні фахівці - керівники науково-дослідних підрозділів та підрозділів з науково-технічної підготовки виробництва та інші керівники; 1237.2 - Начальники (завідувачі) науково-дослідних підрозділів та підрозділів з науково-технічної підготовки виробництва та інші керівники; 1238 - Керівники проектів та програм; 1229.4 - Завідувач лабораторії (освіта); 1229.4 - Завідувач аспірантури; 1229.4 - Завідувач бази навчально-наукової; 1237.2 - Начальник дослідної лабораторії; 2112 - Наукові співробітники; молодший науковий співробітник; науковий співробітник-консультант; 2310 - Викладачі університетів та вищих навчальних закладів; 2310.1 - Професори та доценти; 2310.2 - Інші викладачі університетів та вищих навчальних закладів; 2351.1 - Науковий співробітник (методи навчання)
Доступ до подальшої освіти: Здобування наукового ступеня доктора наук на науковому рівні вищої освіти, участь у пост докторських програмах.
Факультет: дорожньо-будівельний
Обов'язкові
Дисертаційні дослідження
Обов'язкові
Вибіркові (для спеціальності)
Дисертаційні дослідження
Дисертаційні дослідження
Дисертаційні дослідження