Викладач кафедри економіки і підприємництва, доцент Тетяна Деділова, а також здобувачі вищої освіти – Олексій Довгопол (магістр, ОП «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність») та Анастасія Горохова (бакалавр, ОП «Економіка») – стали учасниками освітньо-кар’єрного заходу «Marketing&Brand Academy» від Employer Branding Agency UGEN. Подія проходила онлайн з 17 по 21 лютого 2025 року та об’єднала молодих фахівців з різних регіонів України.
«Marketing&Brand Academy» – це більше, ніж навчання!
Учасники академії отримали унікальний шанс опанувати актуальні знання у сфері маркетингу та бренд-менеджменту, дізнатися про реальні виклики та тренди від представників провідних компаній. Протягом п’яти днів вони мали можливість слухати експертів ТОП-компаній, зокрема:
- «Розробка і реалізація маркетингової стратегії» – МХП;
- «Employer branding: маркетинг та HR разом» – UGEN;
- «Маркетингові дослідження та аналітика» – Brainstack;
- «Маркетинг в IT: структура, ролі та взаємодія» – United Tech;
- «Цифровий маркетинг, клієнтський досвід та лояльність» – ВАТ Україна.
За результатами участі в академії представники кафедри економіки і підприємництва:
- поглибили знання у сфері маркетингових стратегій та бренд-менеджменту;
- ознайомилися з сучасними цифровими інструментами та трендами;
- вивчили методи маркетингових досліджень та аналітики;
- взяли участь у командній роботі над реальним бізнес-кейсом від партнерів заходу.
Щиро дякуємо UGEN та бізнес-партнерам за цінні знання, натхнення та можливість працювати над інноваційними рішеннями для сучасного маркетингу!