Міжнародний конгрес «Дороги майбутнього»

 

«Країна отримала не лише нові дороги,

країна отримала нову галузь,

яка створює нові робочі місця».

Ключовими темами Міжнародного конгресу «Дороги майбутнього», що відбувся 2 листопада 2021 року у Конгрес-холі м. Київ, стали реалізація програми Президента «Велике будівництво», реформування дорожньої галузі, проблеми та успіхи на цьому шляху.

У заході, організованому Національною Асоціацією Дорожників України (НАДУ), взяли участь міністр інфраструктури Александр Кубраков, заступник міністра фінансів України Олександр Кава, радник прем’єр-міністра Тарас Сиротинський, голова Держінспекції архітектури і містобудування Семен Кривонос, заступник міністра розвитку громад та територій України Наталія Козловська, заступник голови комітету ВРУ з питань регіонального розвитку Олена Шуляк, представники крупніших дорожньо-будівельних компаній України.

Модераторами дискусійних панелей на заході були директор державного підприємства "ДерждорНДІ" Артем Безуглий та виконавчий директор НАДУ Олег Варивода.

Міністр Інфраструктури України Олександр Кубраков зазначив, що у 2020-2021 роках відремонтовано 13 тис. км доріг і 520 мостів, а в наступному планується зробити ще більше. «Вперше за роки незалежності Україна отримала чіткі довгострокові цілі розвитку дорожньої інфраструктури. До 2024 року в Україні буде відновлено 1400 мостів, відремонтовано 24 000 км доріг та збудовано нові автошляхи, зокрема М-05 Київ-Одеса, Н-08 Бориспіль-Переяслав, концесійна дорога Краківець – Львів – Броди – Рівне та інші», – сказав Олександр Кубраков.

За словами президента НАДУ Миколи Березовського, результатом Конгресу мають стати конкретні пропозиції та рекомендації змін до законодавчих та нормативних документів, які покращать роботу дорожньої галузі та допоможуть реалізувати програму відновлення та будівництва нових доріг в Україні.

Найважливішою проблемою сьогодення і найближчого майбутнього, яку також обговорювали під час Конгресу, є недостатня кількість кваліфікованих інженерних кадрів та спеціалістів робітничих професій на виробництві. Така ситуація не влаштовує ні компанії, ані державу – зазначали керівники дорожньо-будівельних компаній, що взяли участь у Конгресі.

Тому в рамках Конгресу обговорювалися питання підготовки кадрів усіх рівнів освіти – від робітничих професій до магістрів.

Представники ХНАДУ на чолі з ректором Віктором Олександровичем Богомоловим взяли участь у дискусії, що присвячена програмі реалізації дуальної освіти. До дискусії, що відбулася під егідою НАДУ, були залучені представники бізнесу та навчальні заклади, які готують спеціалістів дорожньо-будівельної галузі .

«Запровадження дуальної форми навчання – важлива та актуальна ініціатива, тому що студенти під час навчання можуть отримувати реальний досвід у компаніях, які теж зацікавлені у талановитих, старанних у навчанні студентах, які в подальшому будуть кваліфікованими спеціалістами на дорожньому ринку» - зазначають у НАДУ.

Під час дискусії розглянуто Положення про дуальну освіту та відзначено основні переваги – підвищення якості підготовки фахівців, компетенції яких відповідають сучасним вимогам ринку праці; посилення ролі роботодавців; підвищення мотивації до навчання; скорочення адаптаційного періоду випускників закладів освіти на виробництві.

Результатом дискусії стали пропозиції щодо удосконалення Положення про дуальну освіту та попередні домовленості між закладами освіти та представниками дорожньо-будівельних компаній щодо шляхів реалізації дуальної освіти за спеціальністю 192 «Будівництво та цивільна інженерія».


Новини за датою

Новини за тегами

За категорією