4 листопада 2025 року доцент кафедри кібербезпеки Михайло Піксасов взяв участь у регіональному семінарі «Сучасний стан системи забезпечення якості вищої освіти в Україні: виклики та перспективи», який відбувся на базі Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького під егідою Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (НАЗЯВО).
У заході взяли участь представники закладів вищої освіти, експерти освітньої галузі та представники національних інституцій. Під час роботи семінару були розглянуті актуальні питання розвитку системи забезпечення якості освіти, зокрема:
- Вдосконалення внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Голова НАЗЯВО Андрій Бутенко наголосив на практичних підходах до підвищення ефективності внутрішніх механізмів контролю якості та типових недоліках при формуванні освітніх програм.
- Постакредитаційний моніторинг освітніх програм. Заступник Голови агентства Іван Назаров окреслив основні підходи до відстеження результативності освітніх програм після проходження акредитації.
- Актуальні питання щодо сертифікатів про акредитацію. Керівник секретаріату Олександр Хименко розповів про зміни в нормативній базі та особливості оновлення відповідних документів.
- Критерії як інструменти самооцінювання. Тренерка Національного агентства Олена Книш представила практичні рекомендації для університетів щодо ефективного використання критеріїв якості у власному оцінюванні.
У ході підсумкової дискусії учасники обговорили конкретні ситуації з практики, отримали роз’яснення та рекомендації щодо подальших кроків у покращенні освітніх програм.
Програма семінару була насиченою та зосередженою на ключових аспектах, що безпосередньо впливають на сучасні підходи до оцінювання якості освітніх програм і діяльність гарантів.
Участь кафедри у заходах, організованих НАЗЯВО, дозволяє не лише підвищувати рівень компетентності викладачів, а й впроваджувати отримані рекомендації у вдосконалення міждисциплінарної освітньо-професійної програми «Кібербезпека автоматизованих, мехатронних і робототехнічних систем». Це сприяє актуалізації змісту навчальних дисциплін відповідно до сучасних вимог і тенденцій розвитку галузі.