ТАД в Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті: Впровадження системи StrikePlagiarism
У Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті завершився Тиждень академічної доброчесності, який пройшов з метою популяризації принципів чесності, прозорості та відповідальності в академічному середовищі. Одним із головних заходів цього тижня став тренінг щодо використання антипл...
ТАД ХНАДУ 2024: виступ Заступника керівника секретаріату Комітету ВР України з питань освіти, науки та інновацій
21 жовтня 2024 року в рамках Тижня академічної доброчесності ХНАДУ відбувся виступ Заступника керівника секретаріату Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій, Сича Олександра Володимировича.
У своєму виступі Олександр Володимирович зосередився на темі «Академічна...
Тиждень академічної доброчесності 2024 у ХНАДУ: Інноваційні підходи та етичні стандарти
З 21 по 25 жовтня 2024 року в Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті пройшов Тиждень академічної доброчесності, який об'єднав здобувачів, викладачів та науковців для обговорення важливих питань академічної етики та якості освіти.
Сьогодні розпочався Тиждень академічної доброчесності у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті (ХНАДУ), який триватиме з 21 по 25 жовтня 2024 року. Урочисте відкриття заходу провела Голова групи сприяння академічної доброчесності ХНАДУ, доктор економічних наук, професор...
Здобувачі кафедри менеджменту успішно завершили спільний курс ВР України та НАЗК
Здобувачі вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент рівня бакалавр Іван Курило (наук. кер. проф. Криворучко О.М.) й аспірант Ігор Яровий (наук. керів. доц. Бочарова Н.А.) успішно пройшли спільний курс освітнього центру Верховної Ради України та Офісу доброчесності НАЗК "ОЦЕ КУРС: ШЛЯХ ДО...
Науково-практичний семінар «Академічна доброчесність в сучасній освіті, науці і практиці»
Запрошуємо на відкритий науково-практичний семінар УкрІНТЕІ з підвищення кваліфікації на тему «Академічна доброчесність в сучасній освіті, науці і практиці».