Як написати мотиваційний лист швидко, легко та дотримуючись базових стандартів?
Дайте відповідь на питання: “Чому ця програма оптимально для мене підходить? Чому саме мене мають обрати для участі у програмі X?” та пройдіться по десятці помилок нижче.
Мотиваційний лист має чітку структуру:
Перед тим, як сісти писати мотиваційний лист, варто провести короткий рісерч онлайн: погуглити університет, куди ви подаєтеся.
Вичитайте самостійно одразу після написання, щоб прибрати явні помилки, яких ви припустилися через неуважність та поспіх. Вичитайте через деякий час “на свіжу голову”, краще на наступний день, щоб перевірити загальне враження.
Перед відправкою мотиваційного листа або інших документів, перевірте:
Копіпейст чужого мотиваційного листа або зразку з інтернету – завжди погана ідея. Мотиваційні листи можуть перевіряти на плагіат автоматично. Тому “прогоніть” свій текст самостійно перед відправкою в будь-якому безкоштовному онлайн-сервісі
Якщо написано, що останній день подачі документів до півночі, то і надіслати мотиваційний лист треба вчасно. Коли документи завантажуєте онлайн, не робіть це в останні години – система висне, адже інші кандидати теж писали до останнього. Щодо слів: зараз можна легко порахувати кількість слів та вкластися в ці рамки. Перевищувати або писати менше – не раджу. Серед порад: написати більше, а потім корегувати та прибирати зайве до необхідного об’єму. Зі свого досвіду знаю, що це важко, проте не так помітно, коли написано мало, а текст треба “вимучувати”
Варто уникати розмовних фраз, скорочень, які ми звикли використовувати в чаті з друзями.
із застосуванням матеріалів сайту: unistudy.org.ua/how-to-write-ml-10/