Термін навчання - 1 рік 10 місяців
Кредитів ECTS - 120
Герасимчук Тетяна Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри філософії та психології професійної підготовки, факультет транспортних систем.
Телефон: +38 (067) 792-60-28
E-mail: tvgerasymchuk@ gmail. com
Галузь знань: 01 «Освіта»
Спеціальність: 015.38 Професійна освіта (Транспорт)
Тип диплому та обсяг освітньої програми: Диплом молодшого бакалавра, одиничний, 120 кредитів ЄКТС. Термін навчання 1 рік 10 місяців.
Наявність акредитації:
Цикл/рівень: НРК України – 5 рівень, FQ-EHEA– короткий цикл, EQF-LLL– 5 рівень.
Мова викладання: державна
Мета освітньої програми: програма розроблена відповідно до місії та стратегії Харківського національного автомобільно-дорожнього університету й спрямована на здобуття студентами поглиблених технічних та практичних знань, умінь та розуміння, що відносяться до галузі освіти та транспорту, необхідних для здійснення педагогічної діяльності у закладах професійно-технічної освіти та виробничої діяльності на підприємствах в області транспортних технологій.
Предметна область: 01 «Освіта» , 015 Професійна освіта (Транспорт).
Об’єкти вивчення та діяльності: педагогічне, технічне, програмне, математичне, інформаційне та організаційне забезпечення психолого-педагогічної підготовки та систем управління транспортнимий логістичними системами на транспорті .
Цілі навчання: підготовка фахівців, здатних здійснювати освітню діяльність із професійної підготовки технічних фахівців, кваліфікованих робітників і працівників сфери торгівлі та послуг (відповідно до ДК 003:2010) підприємств, установ та організацій у сфері о експлуатації і ремонту автомобільного транспорту, а також в автомобілебудівній галузі.
Теоретичний зміст предметної області: базові поняття та принципи психолого-педагогічної підготовки й управління транспортними та логістичними системами.
Методи, методики та технології: Здобувач має оволодіти основними психолого-педагогічними методиками й принципами управління транспортними та логістичними інформаційними системами.
Інструменти та обладнання: сучасні програмно-технічні засоби та комп’ютерно-інтегровані технології для реалізації психолого-педагогічної підготовки й оволодіння принципами управління транспортними, логістичними та інформаційними системами.
Основний фокус освітньої програми та спеціалізації: Загальна підготовка в області освіти та транспортних технологій. Програма базується на загальновідомих наукових результатах із врахуванням сьогоднішнього стану педагогіки, психології та транспортних технологій й орієнтує на актуальні спеціалізації, у рамках яких можлива подальша професійна кар’єра: педагогіка, транспорт.
Придатність до працевлаштування: Професійна діяльність як фахівця у сфері професійно-технічної освіти у галузі «Транспорт». Випускники можуть працювати за професіями згідно з Національним класифікатором професій ДК 003:2010:
Подальше навчання: Продовження освіти за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти.
1. Українська мова (за професійним спрямуванням)
2. Історія та культура України
3. Іноземна мова (за проф. спрямуванням)
5. Фізика
8. Організація та методика виховної роботи
10. Педагогіка професійно-технічного навчання
11. Психологія професійно-технічного навчання
12. Риторика
13. Основи академічної доброчесності та академічного письма
14. Правила та організація дорожнього руху
Перелік вибіркових дисциплін наведено у:
- каталозі вибіркових дисциплін 2023
Термін навчання - 3 роки 10 місяців
Ліцензійний обсяг - 25
Кредитів ECTS - 90
Термін навчання - 3 роки 10 місяців
Кредитів ECTS - 90
Дубінін Євген Олександрович, д.т.н., професор кафедри технології машинобудування і ремонту машин
Телефон: +38(097) 223-91-99
Адреса: вул. Ярослава Мудрого 25, каб. 421
E-mail: dubinin-rmn@ukr.net
Галузь знань: 01 "Освіта/Педагогіка"
Спеціальність: 015.38 "Професійна освіта (Транспорт)"
Тип диплому та обсяг освітньої програми: диплом бакалавра, одиничний, 240 кредитів ЄКТС (термін навчання – 3 роки 10 місяців)
Наявність акредитації: Сертифікат про акредитаціїю освітньоїпрограми: № 466 до 23 липня 2025 року
Цикл/рівень: HPKУкраїни – 6 рівень; FQ-EHEA– перший цикл; EQFLLL– 6 рівень
Мова викладання: державна
Мета освітньої програми: надати освіту в галузі «Освіта/Педагогіка» з широким доступом до працевлаштування. Забезпечити теоретичну та практичну підготовку висококваліфікованих кадрів, здатних розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми при виконанні професійних завдань та обов’язків прикладного характеру в галузі «Освіта/Педагогіка», що передбачає застосування теоретичних знань та практичних навичок з професійної освіти за спеціалізацією транспорт, технологій і обладнання у галузі автотранспортного та ремонтного виробництва. Сформувати здатності до педагогічної, виробничої і наукової діяльності.
Предметна область: 01 Освіта/Педагогіка, 015 Професійна освіта (за спеціалізацією), Транспорт
Об’єкти вивчення та діяльності: структура та функціональні компоненти системи професійної освіти; теоретичні основи, технології та обладнання для виконання спеціальних робіт, пов’язаних із використанням методів відповідних наук в установах та організаціях у сфері експлуатації і ремонту автомобільного транспорту, а також в автомобілебудівній галузі.
Цілі навчання: підготовка фахівців, здатних здійснювати освітню діяльність із професійної підготовки технічних фахівців, кваліфікованих робітників і працівників сфери торгівлі та послуг (відповідно до ДК 003:2010) підприємств, установ та організацій у сфері о експлуатації і ремонту автомобільного транспорту, а також в автомобілебудівній галузі.
Теоретичний зміст предметної області: основні поняття, концепції, принципи і технології наук про освіту, фундаментальних і прикладних наук галузі автомобільного транспорту. Теорії і методи, складні спеціалізовані задачі та вирішення практичних проблем в професійній освіті та виробничій діяльності згідно з спеціалізацією.
Методи, методики та технології: методи організації, здійснення, стимулювання, мотивації та контролю за ефективністю і корекції навчально-пізнавальної діяльності; бінарні, інтегровані (універсальні) методи навчання; професійно-орієнтовані методики, методика професійного навчання; навчальні, виховні, розвивальні, освітні і технології для застосування на практиці.
Інструменти та обладнання: спеціалізоване програмне забезпечення; сучасне промислове, дослідницьке, технологічне обладнання у сфері експлуатації і ремонту автомобільного транспорту, а також в автомобілебудівній галузі.
Основний фокус освітньої програми та спеціалізації: спеціальна освіта у галузі 01 «Освіта/Педагогіка» предметної області «Професійна освіта (за спеціалізаціями)» спеціальності 015.38 «Професійна освіта. (Транспорт)». Акцент на формуванні здатності здійснювати виробничу діяльність у професійній сфері. Об’єкт професійної діяльності – учасники та засоби здійснення цілісного педагогічного процесу, технічне забезпечення автотранспортного будівництва, експлуатаційних та ремонтних робіт автотранспортних засобів. Ключові слова: професійне навчання; виробничо-технологічна діяльність; методична робота; організаційно-управлінська діяльність; науково-дослідна робота; культурно-просвітницька діяльність; автотранспортне будівництво; авторемонтне виробництво; проектування технологічних процесів машинобудування та ремонту; обладнання автотранспортного виробництва.
Придатність до працевлаштування: заклади профільної середньої, професійної (професійно-технічної), позашкільної, фахової передвищої освіти, підприємства, установи та організації галузі/сфери автомобільного транспорту. Фахівець здатний виконувати професійну роботу за такими угрупуваннями (відповідно до ДК 003:2010):
механік автомобільної колони (гаража); механік з ремонту транспорту; механік навчального полігону; технік-конструктор (механіка); технік-технолог (механіка); фахівець з автотехнічної експертизи; інструктор з експлуатаційних, виробничо-технічних та організаційних питань; технік з підготовки виробництва; технік з підготовки технічної документації; інспектор технічний; ревізор автомобільного транспорту. Випускники отримують можливість працевлаштування у двох сферах: педагогічній та сфері експлуатації і ремонту автомобільного транспорту, а також в автомобілебудівній галузі, у напрямках, що пов’язані з соціально-виховною діяльністю, навчанням персоналу, підвищенням його кваліфікації тренінговою роботою; можуть реалізувати свої педагогічні здібності у професійно-технічних навчальних закладах, де надається технічна освіта чи здійснюється викладання технічних дисциплін, у закладах післядипломної професійної освіти; освітніх проектах, консультативній роботі (коучінгу). В навчальних закладах I-II рівнів акредитації на посадах: лаборанта (освіта), викладача технічних дисциплін, педагога професійного навчання, куратора, вихователя, вихователя гуртожитку, вихователя професійно-технічного навчального закладу, викладача-стажиста, керівника виробничої практики, майстра виробничого навчання, майстра навчального полігону, майстра навчального центру, завідувача навчальною лабораторією, , На підприємствах різних форм власності, автотранспортних підприємствах, станціях технічного обслуговування та дилерських центрах автотранспортного спрямування, авторемонтних підприємствах на посадах: технолога-наставника, механіка з обслуговування, механіка з випуску, організатора з персоналу, фахівця з найму робочої сили.
Подальше навчання: продовження навчання за програмою другого (магістерського) рівня вищої освіти; підвищення кваліфікації (в тому числі за іншими спеціалізаціями) у системі післядипломної освіти; отримання додаткової кваліфікації в системі післядипломної освіти.
Обов'язкові
Факультатив
Обов'язкові
Перелік вибіркових дисциплін наведено у каталозі вибіркових дисциплін
Факультатив
Обов'язкові
Перелік вибіркових дисциплін наведено у каталозі вибіркових дисциплін
Обов'язкові
Перелік вибіркових дисциплін наведено у каталозі вибіркових дисциплін
Освітньо-професійна програма "Професійна освіта. Транспорт" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 015.20 Професійна освіта (Транспорт) 2016 р."
Освітньо-професійна програма "Професійна освіта. Транспорт" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 015.38 Професійна освіта (Транспорт) 2021 року
Освітньо-професійна програма "Професійна освіта. Транспорт" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 015.38 Професійна освіта (Транспорт) 2022 року
ОПП Проєкт «Професійна освіта. Транспорт» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 015.38 Професійна освіта (Транспорт) 2024 року. Пропозиції щодо змісту ОПП приймаються до 05.04.2024 р. за формою зворотного зв’язку або на електронну пошту khadi.pas@ gmail. com
Термін навчання - 1 рік 4 місяці
Ліцензійний обсяг - 7
Кредитів ECTS - 90
Абрамов Дмитрій Володимирович, д.т.н., заступник завідувача кафедри технології машинобудування і ремонту машин, професор
Телефон: +38(095) 129-42-93
Адреса: вул. Ярослава Мудрого 25, каб. 412
E-mail: varan_mail@ukr.net
Галузь знань: 01 "Освіта/Педагогіка"
Спеціальність: 015.38 "Професійна освіта (Транспорт)"
Тип диплому та обсяг освітньої програми: диплом магістра, одиничний, 90 кредитів ЄКТС (термін навчання – 1 рік 4 місяці)
Наявність акредитації: Сертифікат про акредитацію № 6644 від 26.12.2023р. Термін дії – 26.12.2024 р.
Цикл/рівень: HPKУкраїни – 7 рівень; FQ-EHEA– другий цикл; EQFLLL– 7 рівень
Мова викладання: державна
Мета освітньої програм - надання освіти та підготовка висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців в галузі професійної освіти з широким доступом до працевлаштування. Формування та розвиток загальних і професійних компетентностей в галузі професійної освіти, що відповідають сучасному рівню техніки і технології автотранспортної галузі з врахуванням мінливих умов, що передбачає проведення досліджень, випробувань та/або здійснення інновацій і характеризується комплексністю та невизначеністю вимог.
Предметна область: (галузь знань, спеціальність) 01 Освіта/Педагогіка, 015 Професійна освіта (за спеціалізацією), 015.38 Професійна освіта (Транспорт).
Об’єкти вивчення: структура та функціональні компоненти системи професійної освіти; теоретичні основи, технології та обладнання для виконання спеціальних робіт, пов'язаних із використанням інноваційних методів відповідних наук на підприємствах, в установах та організаціях галузі освіти та автомобільного транспорту; формування вимог та випробування продукції, зокрема автомобілебудівної та автомобілеремонтної.
Цілі навчання: підготовка фахівців, здатних розв’язувати складні задачі і проблеми професійної освіти за спеціалізацією транспорт, зокрема автомобільний, у професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень, випробувань або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Теоретичний зміст предметної області: основні поняття, концепції, принципи та їх використання для пояснення фактів та прогнозованих результатів у галузі професійної освіти за спеціалізацією транспорт, зокрема при випробуваннях на всіх етапах життєвого циклу автотранспортної техніки.
Методи, методики та технології: методи організації, здійснення, стимулювання, мотивації та контролю за ефективністю і корекції навчально-пізнавальної діяльності; бінарні, інтегровані (універсальні) методи навчання; професійно-орієнтовані методики, методики професійного навчання; навчальні, виховні, розвивальні, освітні та технології коучингу для застосування на практиці.
Інструменти та обладнання: спеціалізовані лабораторне та технологічне обладнання та програмне забезпечення; сучасне промислове, дослідницьке, технологічне обладнання у сфері виробництва, випробування, експлуатації та ремонту в автомобілебудуванні.
Основний фокус освітньої програми та спеціалізації: Основним фокусом ОП є формування та розвиток фахової компетентності магістра професійної освіти в транспортній галузі як інтеграційної діяльності, що включає педагогічну та інженерну компоненти з акцентом на формуванні фундаментальних знань та фахових навичок в сфері професійної освіти й випробувань засобів автомобільного транспорту.
Ключові слова: професійна освіта, навчання, виховання, професійна підготовка, освітні технології, педагогічний процес, методична робота, виробничо-технологічна діяльність, організаційно-управлінська діяльність, науково-дослідна робота, культурно-просвітницька діяльність, автотранспортне будівництво, авторемонтне виробництво, експлуатація, випробування автотранспортної техніки
Особливості програми:
– бінарність підготовки (поєднання технічних та педагогічних дисциплін);
– практична зорієнтованість щодо проходження науково-дослідного стажування, що сприяє поглибленому набуттю навичок пошуку і аналізування інформації, абстрактного мислення та, відповідно, прийняття рішень;
– зорієнтованість на набуття навичок створення безпечних умов для організації і здійснення освітньої та виробничої діяльності;
– зорієнтованість на набуття навичок з випробувань автотранспортної техніки, застосування у процесі випробувань мобільного реєстраційно-вимірювального комплексу ХНАДУ заснованого на використанні акселерометрів.
Придатність до працевлаштування: Професіонал, підготовлений до роботи в закладах професійної (професійно-технічної), позашкільної, фахової передвищої освіти та на підприємствах, установах та в організаціях транспортної галузі відповідно до Національного класифікатора України: Класифікатор професій (ДК 003:2010) та International Standard Classification of Occupations 2008 (ISCO-08)) :
- викладачі;
- інші професіонали в галузі навчання;
- професіонали в галузі методів навчання;
- професіонали в транспортній галузі.
Подальше навчання:
Продовження навчання за третім (освітньо-науковим) рівнем вищої освіти.
Набуття додаткових кваліфікацій в системі освіти дорослих.
Обов'язкові
Перелік вибіркових дисциплін наведено у каталозі вибіркових дисциплін
ОПП Проєкт «Професійна освіта. Транспорт» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 015.38 Професійна освіта (Транспорт) 2024 року. Пропозиції щодо змісту ОПП приймаються до 05.04.2024 р. за формою зворотного зв’язку або на електронну пошту varan_mail@ukr.net