Термін навчання - 3 роки 10 місяців
Ліцензійний обсяг - 25
Кредитів ECTS - 240
Термін навчання - 3 роки 10 місяців
Кредитів ECTS - 240
Шеїн Віталій Сергійович, к. т. н. доцент кафедри технології машинобудування і ремонту машин
Телефон: +38(095) 187-12-23
Адреса: вул. Ярослава Мудрого, 25, каб. 421
E-mail: sheinvitalis@gmail.com
Галузь знань: 01 "Освіта/Педагогіка"
Спеціальність: 015.32 "Професійна освіта (Електроніка, метрологія та радіотелекомунікації)"
Тип диплому та обсяг освітньої програми: диплом бакалавра, одиничний, 240 кредитів ЄКТС (термін навчання – 3 роки 10 місяців)
Наявність акредитації: Сертифікат про акредитаціїю освітньої програми: № 465 до 23 липня 2025
Цикл/рівень: HPKУкраїни – 6 рівень; FQ-EHEA– перший цикл; EQFLLL– 6 рівень
Мова викладання: державна
Мета освітньої програми: надати освіту в галузі «Освіта/Педагогіка» з широким доступом до працевлаштування. Забезпечити теоретичну та практичну підготовку висококваліфікованих кадрів, здатних розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми при виконанні професійних завдань та обов’язків прикладного характеру в галузі «Освіта/Педагогіка», що передбачає застосування теоретичних знань та практичних навичок з професійної освіти за спеціалізацією «Електроніка, метрологія та радіотелекомунікації» у сфері метрології, стандартизації, сертифікації та технічного регулювання в автомобілебудуванні. Сформувати здатності до педагогічної, виробничої і наукової діяльності.
Предметна область: 01 Освіта/Педагогіка, 015 Професійна освіта (за спеціалізацією), Електроніка, метрологія та радіотелекомунікації
Об’єкти вивчення: структура та функціональні компоненти системи професійної освіти; теоретичні основи, технології та обладнання для виконання спеціальних робіт, пов’язаних із використанням методів відповідних наук в установах та організаціях у сфері метрології, стандартизації, сертифікації та технічного регулювання в автомобілебудуванні.
Цілі навчання: підготовка фахівців, здатних здійснювати освітню діяльність із професійної підготовки технічних фахівців, кваліфікованих робітників і працівників сфери торгівлі та послуг (відповідно до ДК 003:2010) підприємств, установ та організацій у сфері метрологічного забезпечення сертифікації машинобудівної галузі та технічного регулювання.
Теоретичний зміст предметної області: основні поняття, концепції, принципи і технології наук про освіту, фундаментальних і прикладних наук галузі метрології та технічного регулювання в машинобудуванні. Теорії і методи, складні спеціалізовані задачі та вирішення практичних проблем в професійній освіті та виробничій діяльності згідно з спеціалізацією.
Методи, методики та технології: методи організації, здійснення, стимулювання, мотивації та контролю за ефективністю і корекції навчально-пізнавальної діяльності; бінарні, інтегровані (універсальні) методи навчання; професійно-орієнтовані методики, методика професійного навчання; навчальні, виховні, розвивальні, освітні і технології для застосування на практиці.
Інструменти та обладнання: спеціалізоване програмне забезпечення; сучасне промислове, дослідницьке, технологічне обладнання у сфері метрології, стандартизації, сертифікації та технічного регулювання в автомобілебудуванні.
Основний фокус освітньої програми та спеціалізації: спеціальна освіта у галузі 01 «Освіта/Педагогіка» предметної області «Професійна освіта (за спеціалізаціями)» спеціальності 015.32 «Професійна освіта. (Електроніка, метрологія та радіотелекомунікації)». Акцент на формуванні здатності здійснювати виробничу діяльність у професійній сфері. Об’єкт професійної діяльності – учасники та засоби здійснення цілісного педагогічного процесу та процесу стандартизації, сертифікації та технічного регулювання в автомобілебудуванні.
Особливості програми: інтеграція теоретичного навчання з поглибленою педагогічною практикою та практичною підготовкою на підприємствах машинобудівного та ремонтного профілю. Передбачає практичну підготовку на базі навчальних лабораторій ХНАДУ, на державних підприємствах, підприємствах приватної форми власності та навчальних закладах професійно-технічної освіти відповідного профілю діяльності згідно угод про співпрацю, а також згідно з програмами студентської академічної мобільності та реалізації дуальної форми навчання.
Придатність до працевлаштування: заклади профільної середньої, професійної (професійно-технічної), позашкільної, фахової передвищої освіти, підприємства, установи та організації у сфері метрології, стандартизації, сертифікації та технічного регулювання в автомобілебудуванні. Фахівець здатний виконувати професійну роботу за такими угрупуваннями (відповідно до ДК 003:2010):
технік з налагоджування та випробувань; технік із стандартизації; фахівець з неруйнівного контролю; інструктор з експлуатаційних, виробничо-технічних та організаційних питань; технік з підготовки виробництва; технік з підготовки технічної документації; інспектор з контролю якості продукції; інспектор технічний. Випускники отримують можливість працевлаштування у двох сферах: педагогічній та у сфері метрології, стандартизації, сертифікації та технічного регулювання в автомобілебудуванні, у напрямках, що пов’язані з соціально-виховною діяльністю, навчанням персоналу, підвищенням його кваліфікації тренінговою роботою; можуть реалізувати свої педагогічні здібності у професійно-технічних навчальних закладах, де надається технічна освіта чи здійснюється викладання технічних дисциплін, у закладах післядипломної професійної освіти; освітніх проектах, консультативній роботі (коучінгу). В навчальних закладах I-II рівнів акредитації на посадах: лаборанта (освіта), викладача технічних дисциплін, педагога професійного навчання, куратора, вихователя, вихователя гуртожитку, вихователя професійно-технічного навчального закладу, викладача-стажиста, керівника виробничої практики, майстра виробничого навчання, майстра навчального полігону, майстра навчального центру, завідувача навчальною лабораторією, , На підприємствах різних форм власності, машинобудівних підприємствах, автотранспортних підприємствах, дилерських центрах автотранспортного спрямування, авторемонтних підприємствах на посадах: технолог-наставник, технік з метрології, інспектор з контролю якості продукції організатор з персоналу, фахівець з найму робочої сили.
Подальше навчання: продовження навчання за програмою другого (магістерського) рівня вищої освіти; підвищення кваліфікації (в тому числі за іншими спеціалізаціями) у системі післядипломної освіти; отримання додаткової кваліфікації в системі післядипломної освіти.
Обов'язкові
Факультатив
Обов’язкові
Перелік вибіркових дисциплін наведено у каталозі вибіркових дисциплін
Факультатив
Обов’язкові
Перелік вибіркових дисциплін наведено у каталозі вибіркових дисциплін
Обов’язкові
Перелік вибіркових дисциплін наведено у каталозі вибіркових дисциплін
ОПП Проєкт «Професійна освіта. Метрологія, стандартизація та сертифікація» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 015.32 Професійна освіта (електроніка, метрологія та радіотелекомунікації) 2024 року. Пропозиції щодо змісту ОПП приймаються до 05.04.2024 р. за формою зворотного зв’язку або на електронну пошту sheinvskhadi@ gmail. com
Термін навчання - 1 рік 4 місяці
Кредитів ECTS - 90
Термін навчання - 1 рік 4 місяці
Кредитів ECTS - 90
Коробко Андрій Іванович, д.т.н., доцент
Телефон: +38(066) 833-34-43
Адреса: вул. Ярослава Мудрого, 25, каб. 421
E-mail: ak82andrey@ gmail. com
Галузь знань: 01 "Освіта/Педагогіка"
Спеціальність: 015.32 "Професійна освіта (Електроніка, метрологія та радіотелекомунікації)"
Форми навчання
Інституційна (очна (денна), заочна, дистанційна).
Мета освітньої програми: Надання здобувачам фундаментальної освіти з широким доступом до працевлаштування; забезпечення якісної теоретичної та практичної підготовки конкурентоспроможних кадрів у галузях освіти та управління якістю. Формування та розвиток загальних і фахових компетентностей достатніх для діяльності у галузях професійної (професійно-технічної, фахової перед вищої освіти), інженерної, керівної та організаційної діяльності у сфері управління якістю.
Тип диплому та обсяг освітньої програми: Диплом магістра, одиничний, 90 кредитів ЄКТС (термін навчання – 1 рік 4 місяці)
Цикл/рівень: HPKУкраїни – 7 рівень; FQ-EHEA– другий цикл; EQFLLL– 7 рівень
Мова(и) викладання: Державна
Предметна область: 01 Освіта/Педагогіка, 015 Професійна освіта (за спеціалізацією), 015.32 Професійна освіта (Електроніка, метрологія та радіотелекомунікації).
Цілі навчання: підготовка фахівців, здатних здійснювати освітню діяльність із професійної підготовки технічних фахівців (відповідно до ДК 003) підприємств, установ та організацій в галузі освіти та управління якістю.
Теоретичний зміст предметної області: основні поняття, концепції, принципи та їх використання для пояснення фактів та прогнозованих результатів у галузі освіти та управління якістю.
Методи, методики та технології: методи організації, здійснення, стимулювання, мотивації та контролю за ефективністю і корекції навчально-пізнавальної діяльності; бінарні, інтегровані (універсальні) методи навчання; професійно-орієнтовані методики, методики професійного навчання; навчальні, виховні, розвивальні, освітні та технології коучингу для застосування на практиці.
Інструменти та обладнання: спеціалізоване лабораторне обладнання та програмне забезпечення; сучасне промислове, дослідницьке, технологічне обладнання, стандарти.
Орієнтація освітньої програми: Освітньо-професійна програма орієнтується на формування та розвиток компетентностей, необхідних для інженерно-педагогічної діяльності.
Спрямованість програми: академічна, прикладна, практична.
Основний підхід у викладанні: проблемно-орієнтований, студентоцентрований та та результато-орієнтований освітній процес з елементами самонавчання.
Основний фокус освітньої програми та спеціалізації: Спеціальна вища освіта у галузі 01 «Освіта/Педагогіка» предметної області «Професійна освіта (за спеціалізаціями)» спеціалізації 015.32 «Професійна освіта. (Електроніка, метрологія та радіотелекомунікації)».
Підготовка висококваліфікованих кадрів для виконання професійних завдань та обов’язків у галузі інженерно-педагогічної, педагогічної, інженерної, управлінської, організаційної діяльності в сфері управління якістю.
Акцент на формуванні фундаментальних знань та фахових навичок у сферах професійної освіти та управління якістю, зокрема формування знань, умінь і навичок інноваційного керування системами управління якістю організацій машино- та автомобілебудівного комплексу з використанням ризик-орієнтованого підходу.
Особливості програми:
– бінарність підготовки (поєднання технічних та педагогічних дисциплін);
– практична зорієнтованість щодо проходження науково-дослідного стажування, що сприяє поглибленому набуттю навичок пошуку і аналізування інформації, абстрактного мислення та, відповідно, прийняття рішень;
– зорієнтованість на набуття навичок створення безпечних умов для організації і здійснення освітньої та виробничої діяльності.
Придатність до працевлаштування:
Наукова, освітня, аналітична, експертна, консультативна, управлінська, культурно-просвітницька діяльність у сфері освіти.
Заклади професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти, підприємства, установи та організації у сфері управління якістю, в т. ч. у сферах метрології, стандартизації та оцінки відповідності, випробувальні лабораторії.
Професіонал, здатний виконувати професійну роботу за такими угрупуваннями (відповідно до ДК 003:2010):
23 – Викладачі;
235 – Інші професіонали в галузі навчання;
2351 – Професіонали в галузі методів навчання;
2471 – Професіонали з контролю за якістю;
2149 – Професіонали в інших галузях інженерної справи.
Випускники отримують можливість працевлаштування у двох сферах: педагогічній та у сфері управління якістю, також у сферах метрології, стандартизації та оцінки відповідності, в організаціях, що впровадили і підтримують систему управління якістю; у напрямках, що пов’язані з соціально-виховною діяльністю, навчанням персоналу, підвищенням його кваліфікації, тренінговою роботою; можуть реалізувати свої педагогічні здібності у професійно-технічних навчальних закладах, де надається технічна освіта чи здійснюється викладання технічних дисциплін, у закладах післядипломної професійної освіти; освітніх проектах, консультативній роботі (коучінгу).
Основні первинні посади випускників в галузі освіти: викладач професійно-технічного навчального закладу (викладач загально-технічних та спеціальних дисциплін,, викладач-методист, вихователь професійно-технічного навчального закладу, майстер (інструктор) виробничого навчання, завідувач навчальної лабораторії, фахівець у відділах технічного навчання на посадах викладача професійної підготовки, соціального педагога.
Основні первинні посади в галузі управління якістю, в т. ч у галузях метрології, стандартизації та оцінки відповідності: начальник відділу якості (сертифікації), інженер-контролер, інженер з якості, аудитор системи якості, інженер відділу стандартизації і метрології, фахівець відділу технічного контролю, відповідальний за якість випробувальної лабораторії, організатор з персоналу, фахівець з найму робочої сили.
Подальше навчання: Продовження навчання за третім (освітньо-науковим) рівнем вищої освіти. Набуття додаткових кваліфікацій в системі освіти дорослих.
Обов'язкові
Перелік вибіркових дисциплін наведено у каталозі вибіркових дисциплін
ОПП Проєкт «Професійна освіта. Метрологія, стандартизація та сертифікація» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 015.32 Професійна освіта (електроніка, метрологія та радіотелекомунікації) 2024 року. Пропозиції щодо змісту ОПП приймаються до 05.04.2024 р. за формою зворотного зв’язку або на електронну пошту ak82andrey@ gmail. com