14 листопада 2024 року студенти бакалаврату та магістратури спеціальності 073 "Менеджмент" із честю виступили з доповідями на Всеукраїнському конкурсі, присвяченому якості освіти, що проводився на базі Національного університету харчових технологій, Навчально-наукового інституту економіки і управління (кафедра міжнародної економіки).
Захід об’єднав студентів закладів вищої освіти з різних куточків країни. Основними темами конкурсу стали:
- система оцінки знань в Україні та країнах ЄС;
- виклики у визначенні якості знань студентів;
- навчальні пріоритети молоді;
- вплив сучасних технологій на освітній процес;
- академічна доброчесність як запорука якісної освіти;
- значення міжнародної співпраці для покращення стандартів освіти.
Основні доповідачі: Катерина Панченко (наук. керівник проф. Оксана Криворучко), Андрій Панченко, Ігор Різник, Аліна Шведчикова, Аліна Літвінєнко (наук. керівник проф. Ірина Федотова), Каріна Пугач, Валерія Самойлова, Катерина Даниленко (наук. керівник доц. Надія Бочарова), Дар’я Терьохіна, Аліна Масюта (наук. керівник ас. Яна Величко). Участь у конкурсі також прийняли Кирило Сільченко, Владислава Овчаренко (наук. керівник доц. Ольга Гетьман), Тетяна Семенова (наук. керівник доц. Тетяна Водолажська).
Учасники конкурсу не лише представили власні дослідження, а й активно обговорювали актуальні проблеми під час дискусійних панелей. Особливу увагу привернули питання академічної доброчесності та впливу сучасних технологій на якість навчання.
Здобувачі продемонстрували не лише ґрунтовні знання, але й аналітичні підходи до вирішення актуальних освітніх проблем. Їхні виступи відзначили компетентність, креативність та глибокий інтерес до питань покращення освіти в Україні.
Організатори конкурсу висловили вдячність всім учасникам за активну позицію та бажання змінювати освітній простір на краще. Кращі роботи будуть опубліковані в спеціальному збірнику, а їх автори отримали дипломи, а наукові керівники – сертифікати.
Участь у подібних конкурсах сприяє формуванню нового покоління лідерів, здатних мислити критично, приймати зважені рішення та впроваджувати інновації в освітній процес. Здобувачі спеціальності "Менеджмент" продемонстрували, що вони готові до цієї місії. Організатори конкурсу наголосили, що такі ініціативи сприяють активному діалогу між студентами, викладачами та освітніми установами, відкриваючи нові перспективи для реформування системи освіти.
Ми щиро дякуємо організаторам конкурсу за можливість долучитися до такої важливої ініціативи та за підтримку талановитої молоді. Сподіваємося на продовження плідної співпраці, яка сприятиме розвитку якості освіти та реалізації спільних проєктів у майбутньому.