Студенти магістратури спеціальності 073 "Менеджмент" кафедри менеджменту продовжують активно впроваджувати неформальну освіту у свою навчальну траєкторію. В рамках дисципліни "Маркетинг взаємодії АТП з партнерами" (лектор проф. Федотова Ірина) магістранти пройшли відео-курс від освітньої платформи Campster "Дропшипінг" та успішно отримали сертифікати. Відзначаємо активність та старанність таких студентів магістратури: Сільченко Кирила, Семенову Тетяну, Панченко Катерину та Даниленко Катерину.
Курс "Дропшипінг" надає студентам знання про те, як розвивати та адаптувати свої навички та вміння до продажів. Вони вчаться досліджувати ринок та використовувати зібрану інформацію для точного націлювання продукту на певного клієнта. Модель бізнесу за схемою дропшипінгу, з якою студенти ознайомилися, передбачає мінімальні витрати на старт і відкриває широкі можливості для підприємців.
Завдяки цьому курсу студенти навчилися:
- Аналізувати ринок та визначати потреби клієнтів.
- Застосовувати модель дропшипінгу для оптимізації бізнес-процесів.
- Створювати ефективні стратегії для просування продуктів.
- Використовувати інструменти дропшипінгу для збільшення прибутковості бізнесу.
Не можна не відзначити важливість цієї дисципліни та отриманих знань для майбутніх менеджерів. В умовах сучасної ринкової економіки, здатність ефективно взаємодіяти з партнерами та адаптувати бізнес-процеси до нових умов є надзвичайно цінною навичкою. Дропшипінг, як інноваційна модель бізнесу, дозволяє знизити витрати та ризики, що робить її привабливою для багатьох підприємців.
Ми пишаємося нашими студентами магістратури за їхній високий рівень мотивації та прагнення до постійного вдосконалення своїх професійних навичок. Отримані сертифікати з курсу "Дропшипінг" є свідченням їхньої наполегливої праці та бажання досягти успіху у сфері менеджменту.
Вітаємо наших студентів з їхніми досягненнями та бажаємо подальших успіхів у навчанні та професійній діяльності! Знання та навички, здобуті завдяки неформальній освіті, стануть надійним фундаментом для їхньої майбутньої кар'єри.