Інноваційна ініціатива кафедри БЕАД: Інтеграція інформальної ШІ-освіти в підготовку майбутніх інженерів-будівельників (G19)
Вітаємо здобувачів вищої освіти Данила Крікунова, Віталія Оданця (перший (бакалаврський) рівень освіти) та Антона Котенка (другий (магістерський) рівень освіти) з успішним завершенням курсу «Від початківця до експерта в ШІ», що був розроблений група IT-компаній Netpeak Group під патронатом Міністерства цифрової трансформації України та Міністерства освіти та науки України.
За результатами навчання Данило, Віталій та Антон отримали сертифікати за кожним з шести модулів при цьому загальна кількість годин навчання склала 74 години, зокрема:
- модуль 1 «Основи штучного інтелекту» — 8 годин;
- модуль 2 ««Робота з текстовими ШІ» — 8 годин;
- модуль 3 «Заглиблення у можливості ШІ» — 10 годин;
- модуль 4 «Основи створення агентів» — 12 годин;
- модуль 5 «Основи створення ШІ-асистентів» — 16 годин;
- модуль 6 «Основи файнтюнінгу моделей» — 20 годин.
Здобувачі вищої освіти спеціальності G19 «Будівництво та цивільна інженерія» ОПП «Автомобільні дороги та аеродроми» проходили курс «Від початківця до експерта в ШІ» під час канікул за власним бажанням в рамках інформальної освіти, що була запропонована викладачами кафедри будівництва та експлуатації автомобільних доріг ім. О.К. Біруля.
Ми пишаємося здобувачами та бажаємо їм не зупинятися та далі активно розвивати свої компетентності, навички і сміливо їх використовувати в практичній діяльності, що стане запорукою підвищення їх конкурентоспроможності як фахівців в сучасному світі.
В свою чергу викладачі кафедри будівництва і експлуатації автомобільних доріг з радістю запропонують шляхи розвитку навичок самонавчання майбутнім інженерам-будівельникам в рамках формальної, неформальної та інформальної освіти.
Інші варіанти назви статті
1. Інновація в дії: Кафедра БЕАД інтегрує інформальну ШІ-освіту для майбутніх інженерів-будівельників (G19)
2. Кафедра БЕАД інтегрує інноваційну інформальну ШІ-освіту в підготовку інженерів-будівельників (G19).
3. Інноваційна підготовка інженерів-будівельників (G19): досвід інтеграції інформальної ШІ-освіти на кафедрі БЕАД