АНКЕТИ

Анкета опитування випускників освітніх програм

Анкета опитування роботодавців

Внешняя ссылка открывается в новом окнеАнкета самооцінювання викладачів (актуальна з 1.06.)

ЗВІТ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АКРЕДИТАЦІЙНИХ ЕКСПЕРТИЗ ОП ЗА 2022 РІК

РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАНЬ

2022-2023н.р.(осінь)

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти Харківського національного автомобільно-дорожнього університету щодо задоволеності якістю викладання освітніх компонентів на освітній програмі «Матеріалознавство» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти Харківського національного автомобільно-дорожнього університету щодо задоволеності якістю викладання освітніх компонентів на освітній програмі «Матеріалознавство» другого (магістерського) рівня вищої освіти  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів ОП «Мости і транспортні тунелі» спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія другого (магістерського) рівня освіти

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках ОНП   133«Галузеве машинобудування»  третього освітньо-наукового рівня PhD

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках ОП  «Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні, меліоративні машини і обладнання» другого (магістерського) рівня освіти

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках освітньо-професійної програми «Екологія та охорона навколишнього середовища» першого (бакалаврського) рівня освіти. 

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках освітньо-професійної програми « Екологічна безпека» другого (магістерського) рівня освіти. 

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках ОНП 142«Енергомашинобудування»  третього освітньо-наукового рівня PhD

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів ОНП «Екологічна безпека» третього освітньо-наукового рівня доктор філософії     

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках освітньо-професійної програми «Транспортні системи і логістика» другого (магістерського) рівня освіти    

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках освітньо-професійної програми « Екологія та рекреації » початкового (молодший бакалавр) рівня вищої освіти  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках освітньо-професійної програми «Автоматизоване управління технологічними процесами » початкового (молодший бакалавр) рівня вищої освіти  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках освітньо-професійної програми «Автоматизоване управління технологічними процесами » першого (бакалаврського) рівня освіти. 

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках освітньо-професійної програми «Автоматизоване управління технологічними процесами » другого (магістерського) рівня освіти. 

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках освітньо-професійної програми «Енергетичне машинобудування» першого (бакалаврського) рівня освіти.  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів ОП «Мости і транспортні тунелі» спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія рівня бакалавр  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів ОНП «Будівництво та цивільна інженерія» третього освітньо-наукового рівня доктор філософії    

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках ОП« Філологія (прикладна лінгвістика)» першого (бакалаврського) рівня освіти   

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках ОП 193 «Геодезія і землеустрій» першого (бакалаврського) рівня освіти 

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках освітньо-професійної програми « Автомобільний транспорт» першого (бакалаврського) рівня освіти    

2021-2022 н.р.

Результати опитування випускників Харківського національного автомобільно-дорожнього університету за освітньо-професійною програмою «Матеріалознавство» другого (магістерського) рівня вищої освіти

Результати проведеного опитування роботодавців (стейкхолдерів) на освітньо-професійній програмі «Матеріалознавство» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти  

Результати проведеного опитування роботодавців (стейкхолдерів) на освітньо-професійній програмі «Матеріалознавство» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти Харківського національного автомобільно-дорожнього університету щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами на освітній програмі «Матеріалознавство» другого (магістерського) рівня вищої освіти   

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти Харківського національного автомобільно-дорожнього університету щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами на освітній програмі «Матеріалознавство» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти Харківського національного автомобільно-дорожнього університету щодо задоволеності якістю викладання освітніх компонентів на освітній програмі «Матеріалознавство» другого (магістерського) рівня вищої освіти  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти Харківського національного автомобільно-дорожнього університету щодо задоволеності якістю викладання освітніх компонентів на освітній програмі «Матеріалознавство» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти   

Результати проведеного опитування роботодавців ОП 133«Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні, меліоративні машини і обладнання» першого рівня освіти    

Результати проведеного опитування випускників ХНАДУ за ОП 133« Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні, меліоративні машини і обладнання » першого рівня освіти

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках ОП   133«Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні, меліоративні машини і обладнання »  першого рівня освіти

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами при навчанні  ОП  133« Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні, меліоративні машини і обладнання » першого рівня освіти

Результати проведеного опитування випускників ХНАДУ за ОП «Мости і транспортні тунелі» спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія другого (магістерського) рівня освіти 

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами ОП «Мости і транспортні тунелі» спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія другого (магістерського) рівня освіти

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів ОП «Мости і транспортні тунелі» спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія другого (магістерського) рівня освіти

Результати проведеного опитування роботодавців за освітньою-науковою програмою 122 «Комп'ютерні науки» третього освітньо-наукового рівня освіти PhD 

Результати проведеного опитування випускників ХНАДУ за освітньою-науковою програмою 122 «Комп'ютерні науки» третього освітньо-наукового рівня освіти PhD

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках освітньо-наукової програми 122 «Комп'ютерні науки» третього освітньо-наукового рівня PhD (1 семестр)

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках освітньо-наукової програми 122 «Комп'ютерні науки» третього освітньо-наукового рівня PhD (2 семестр)  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами при навчанні на освітньо-науковій програмі 122 «Комп'ютерні науки» третього освітньо-наукового рівня PhD

Результати проведеного опитування роботодавців за освітньою-науковою програмою 142«Енергомашинобудування»  PhD    

Результати проведеного опитування випускників ХНАДУ за ОНП 142«Енергомашинобудування»    третього освітньо-наукового рівня освіти PhD

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках ОНП 142«Енергомашинобудування»  третього освітньо-наукового рівня PhD

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами при навчанні на ОНП 142«Енергомашинобудування» третього освітньо-наукового рівня PhD

Результати проведеного опитування роботодавців за освітньою-науковою програмою 133«Галузеве машинобудування»  PhD    

Результати проведеного опитування випускників ХНАДУ за ОНП 133«Галузеве машинобудування» третього освітньо-наукового рівня освіти PhD

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках ОНП   133«Галузеве машинобудування»  третього освітньо-наукового рівня PhD

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами при навчанні на ОНП  133«Галузеве машинобудування» третього освітньо-наукового рівня PhD

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках освітньо-професійної програми «Енергетичне машинобудування» першого (бакалаврського) рівня освіти.  

Результати проведеного опитування роботодавців за освітньою програмою «Енергетичне машинобудування» спеціальності 142 Енергетичне машинобудування першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.

Результати проведеного опитування випускників ХНАДУ за ОП «Енергетичне машинобудування» спеціальності 142 Енергетичне машинобудування першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами при навчанні за освітньо-професійною програмою «Енергетичне машинобудування» першого (бакалаврського) рівня освіти.  

Результати проведеного опитування роботодавців за ОНП 192 Будівництво та цивільна інженерія третього освітньо-наукового рівня PhD

Результати проведеного опитування випускників ХНАДУ за ОНП «Будівництво та цивільна інженерія» третього освітньо-наукового рівня освіти PhD

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках ОНП 192 Будівництво та цивільна інженерія третього освітньо-наукового рівня PhD

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами при навчанні на ОНП 192 Будівництво та цивільна інженерія Третього освітньо-наукового рівня PhD

Результати проведеного опитування роботодавців за освітньою програмою «Мости і транспортні тунелі» спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія (бакалавр) 

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках освітньо-професійної програми «Мости і транспортні тунелі» спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія першого (бакалаврського) рівня освіти  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами при навчанні за освітньо-професійною програмою    «Мости і транспортні тунелі» спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія першого (бакалаврського) рівня освіти 

Результати опитування випускників ХНАДУ, що навчалися за освітньо-професійною програмою «Мости і транспортні тунелі» спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія першого (бакалаврського) рівня освіти  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках освітньо-професійної програми « Автомобільний транспорт» першого (бакалаврського) рівня освіти  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами при навчанні за освітньо-професійною програмою «   Автомобільний транспорт»    першого (бакалаврського) рівня освіти 

Результати опитування випускників ХНАДУ, що навчалися за освітньо-професійною програмою «   Автомобільний транспорт»    першого (бакалаврського) рівня освіти    

Результати опитування роботодавців  на підприємствах яких працевлаштовані випускники за освітньо-професійною програмою «   Автомобільний транспорт»    першого (бакалаврського) рівня освіти

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках освітньо-професійної програми « Автомобільні дороги та аеродроми» першого (бакалаврського) рівня освіти  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами при навчанні за освітньо-професійною програмою « Автомобільні дороги та аеродроми»  першого (бакалаврського) рівня освіти 

Результати опитування випускників ХНАДУ, що навчалися за освітньо-професійною програмою « Автомобільні дороги та аеродроми»  першого (бакалаврського) рівня освіти    

Результати опитування роботодавців  на підприємствах яких працевлаштовані випускники за освітньо-професійною програмою « Автомобільні дороги та аеродроми»  першого (бакалаврського) рівня освіти

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках освітньо-професійної програми «Технологія виробництва будівельних та дорожньо-будівельних матеріалів і виробів» другого (магістерського) рівня освіти  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами при навчанні за освітньо-професійною програмою «Технологія виробництва будівельних та дорожньо-будівельних матеріалів і виробів» другого (магістерського) рівня вищої освіти  

Результати опитування роботодавців  на підприємствах яких працевлаштовані випускники ХНАДУ за ОП «Технологія виробництва будівельних та дорожньо-будівельних матеріалів і виробів» другого (магістерського) рівня вищої освіти

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках освітньо-професійної програми « Автомобільні дороги та аеродроми» другого (магістерського) рівня освіти  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами при навчанні за освітньо-професійною програмою « Автомобільні дороги та аеродроми» другого (магістерського) рівня вищої освіти  

Результати опитування випускників ХНАДУ, що навчалися за освітньо-професійною програмою « Автомобільні дороги та аеродроми» другого (магістерського) рівня вищої освіти  

Результати опитування роботодавців  на підприємствах яких працевлаштовані випускники ХНАДУ за ОП«Автомобільні дороги та аеродроми» другого (магістерського) рівня вищої освіти  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках освітньо-професійної програми «Електромобілі та енергозберігаючі технології» другого (магістерського) рівня освіти  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами при навчанні за освітньо-професійною програмою «Електромобілі та енергозберігаючі технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти  

Результати опитування випускників ХНАДУ, що навчалися за освітньо-професійною програмою «Електромобілі та енергозберігаючі технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти  

Результати опитування роботодавців  на підприємствах яких працевлаштовані випускники ХНАДУ за ОП«Електромобілі та енергозберігаючі технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти    

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках освітньо-професійної програми «Транспортні системи і логістика» другого (магістерського) рівня освіти  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами при навчанні за освітньо-професійною програмою «Транспортні системи і логістика» другого (магістерського) рівня вищої освіти  

Результати опитування випускників ХНАДУ, що навчалися за освітньо-професійною програмою «Транспортні системи і логістика» другого (магістерського) рівня вищої освіти  

Звіт опитувань

Результати загальноуніверситетського опитування випускників.

Результати загальноуніверситетського опитування  роботодавців.

Результати загальноуніверситетського опитування здобувачів вищої освіти  ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів. (весна 2022 р)

Результати загальноуніверситетського опитування здобувачів вищої освіти  ХНАДУ  щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами. (2021-2022н.р.)

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів за освітньою програмою «Облік і оподаткування» спеціальності 071 «Облік і оподаткування» другого(магістерського) рівня освіти 2021/2022н.р.  

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами за освітньою програмою «Облік і оподаткування» (спеціальність 071 «Облік і оподаткування») другого (магістерського) рівня вищої освіти 2021/2022н.р.  

Результати проведеного опитування роботодавців, на підприємствах яких працевлаштовані випускники ХНАДУ за освітньою програмою «Облік і оподаткування» другий (магістерський рівень)2021/2022н.р.  

Результати проведеного опитування випускників ХНАДУ за освітньою програмою «Облік і оподаткування» другого (магістерського) рівня освіти 2021/2022н.р.  

Результати опитування випускників ХНАДУ за освітньою програмою «Геодезія і землеустрій» першого (бакалаврського) рівня 2021/2022н.р.    

Результати проведеного опитування роботодавців за освітньою програмою «Геодезія і землеустрій» першого (бакалаврського) рівня 2021/2022н.р.  

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності якістю викладання освітніх компонентів на освітній програмі «Автоматизоване управління технологічними процесами» за спеціальністю 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (весняний семестр 2021/2022 н.р.) 

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами на освітній програмі «Автоматизоване управління технологічними процесами» за спеціальністю 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (2021/2022 н.р.)

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності якістю викладання освітніх компонентів на освітній програмі «Автоматизоване управління технологічними процесами» за спеціальністю 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (осінній семестр 2021/2022 н.р.) 

Результати опитувань здобувачів вищої освіти  щодо задоволеності  якістю викладання освітніх компонентів на ОП «Двигуни внутрішнього згорання» за спеціальністю 142 «Енергетичне машинобудування» другого (магістерського) рівня вищої освіти (2021/2022 н.р.)

Результати опитувань здобувачів вищої освіти  щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами ОП «Двигуни внутрішнього згорання» за спеціальністю 142 «Енергетичне машинобудування» другого (магістерського) рівня вищої освіти (2021/2022 н.р.)

Результати опитування роботодавців ХНАДУ щодо освітньої програми «Двигуни внутрішнього згорання» за спеціальністю 142»Енергетичне машинобудування» другого (магістерського) рівня вищої освіти (весняний семестр 2021/2022 н.р.)

Результати опитування випускників ХНАДУ щодо освітньої програми «Двигуни внутрішнього згорання» за спеціальністю 142»Енергетичне машинобудування» другого (магістерського) рівня вищої освіти (весняний семестр 2021/2022 н.р.)    

Результати опитування випускників ХНАДУ за освітньою програмою «Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні, меліоративні машини і обладнання» другого (магістерського) рівня (2022р)

Результати проведеного опитування роботодавців (стейкхолдерів) на освітньо-професійну програму «Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні, меліоративні машини і обладнання» другий (магістерський) рівень (2022р)

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів на освітньо-професійну програму «Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні, меліоративні машини і обладнання» другий (магістерський) рівень (весняний семестр 2021/2022н.р)   

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами на освітньо-професійну програму «Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні, меліоративні машини і обладнання»другий (магістерський) рівень (2021/2022н.р)

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами на освітній програмі «Геодезія і землеустрій» першого (бакалаврського) рівня (весняний семестр 2021/2022н.р) 

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів на  «Геодезія і землеустрій» першого (бакалаврського) рівня (весняний семестр 2021/2022н.р)      

Результати опитування роботодавців за освітньо-професійною програмою «Транспортні системи і логістика» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 275 «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)»  

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності якістю викладання освітніх компонентів на освітній програмі «Автоматизоване управління технологічними процесами» за спеціальністю 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти у 2021/2022 н.р.   

Результати опитування роботодавців за освітньою програмою «Автоматизоване управління технологічними процесами» за спеціальністю 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти  

Результати опитування випускників ХНАДУ за освітньою програмою «Автоматизоване управління технологічними процесами» за спеціальністю 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти   

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами на освітній програмі «Автоматизоване управління технологічними процесами» за спеціальністю 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти (осінній семестр 2021/2022 н.р.)

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами на освітній програмі «Автоматизоване управління технологічними процесами» за спеціальністю 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти (весняний семестр 2021/2022 н.р.)

Результати опитування випускників ХНАДУ за освітньою програмою «Геодезія і землеустрій» першого (бакалаврського) рівня    

Результати проведеного опитування роботодавців за освітньою програмою «Геодезія і землеустрій» першого (бакалаврського) рівня  

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами на освітній програмі «Геодезія і землеустрій» першого (бакалаврського) рівня    

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів на  «Геодезія і землеустрій» першого (бакалаврського) рівня         

Результати проведеного опитування роботодавців за освітньою програмою «Галузеве машинобудування» третього (освітньо-наукового) рівня    

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами на освітній програмі «Галузеве машинобудування» третього (освітньо-наукового) рівня    

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів на ОП «Галузеве машинобудування» третього (освітньо-наукового) рівня    

Результати опитування випускників ХНАДУ за освітньою програмою «Галузеве машинобудування» третього (освітньо-наукового) рівня    

Результати проведеного опитування роботодавців за освітньою програмою «Менеджмент» третього (освітньо-наукового) рівня    

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами на освітній програмі «Менеджмент» третього (освітньо-наукового) рівня    

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів на ОП «Менеджмент» третього (освітньо-наукового) рівня    

Результати опитування випускників ХНАДУ за освітньою програмою «Менеджмент» третього (освітньо-наукового) рівня    

Результати загальноуніверситетського опитування здобувачів вищої освіти щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами

Результати загальноуніверситетського  опитування випускників

Результати загальноуніверситетського опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання освітніх компонентів