АНКЕТИ

Анкета опитування випускників освітніх програм

Анкета опитування роботодавців

РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАНЬ

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках освітньо-професійної програми « Автомобільні дороги та аеродроми» першого (бакалаврського) рівня освіти  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами при навчанні за освітньо-професійною програмою « Автомобільні дороги та аеродроми»  першого (бакалаврського) рівня освіти 

Результати опитування випускників ХНАДУ, що навчалися за освітньо-професійною програмою « Автомобільні дороги та аеродроми»  першого (бакалаврського) рівня освіти    

Результати опитування роботодавців  на підприємствах яких працевлаштовані вип

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках освітньо-професійної програми «Технологія виробництва будівельних та дорожньо-будівельних матеріалів і виробів» другого (магістерського) рівня освіти  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами при навчанні за освітньо-професійною програмою «Технологія виробництва будівельних та дорожньо-будівельних матеріалів і виробів» другого (магістерського) рівня вищої освіти  

Результати опитування роботодавців  на підприємствах яких працевлаштовані випускники ХНАДУ за ОП «Технологія виробництва будівельних та дорожньо-будівельних матеріалів і виробів» другого (магістерського) рівня вищої освіти

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках освітньо-професійної програми « Автомобільні дороги та аеродроми» другого (магістерського) рівня освіти  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами при навчанні за освітньо-професійною програмою « Автомобільні дороги та аеродроми» другого (магістерського) рівня вищої освіти  

Результати опитування випускників ХНАДУ, що навчалися за освітньо-професійною програмою « Автомобільні дороги та аеродроми» другого (магістерського) рівня вищої освіти  

Результати опитування роботодавців  на підприємствах яких працевлаштовані випускники ХНАДУ за ОП«Автомобільні дороги та аеродроми» другого (магістерського) рівня вищої освіти  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках освітньо-професійної програми «Електромобілі та енергозберігаючі технології» другого (магістерського) рівня освіти  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами при навчанні за освітньо-професійною програмою «Електромобілі та енергозберігаючі технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти  

Результати опитування випускників ХНАДУ, що навчалися за освітньо-професійною програмою «Електромобілі та енергозберігаючі технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти  

Результати опитування роботодавців  на підприємствах яких працевлаштовані випускники ХНАДУ за ОП«Електромобілі та енергозберігаючі технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти    

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів в рамках освітньо-професійної програми «Транспортні системи і логістика» другого (магістерського) рівня освіти  

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами при навчанні за освітньо-професійною програмою «Транспортні системи і логістика» другого (магістерського) рівня вищої освіти  

Результати опитування випускників ХНАДУ, що навчалися за освітньо-професійною програмою «Транспортні системи і логістика» другого (магістерського) рівня вищої освіти  

Звіт опитувань

Результати загальноуніверситетського опитування випускників.

Результати загальноуніверситетського опитування  роботодавців.

Результати загальноуніверситетського опитування здобувачів вищої освіти  ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів. (весна 2022 р)

Результати загальноуніверситетського опитування здобувачів вищої освіти  ХНАДУ  щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами. (2021-2022н.р.)

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів за освітньою програмою «Облік і оподаткування» спеціальності 071 «Облік і оподаткування» другого(магістерського) рівня освіти 2021/2022н.р.  

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами за освітньою програмою «Облік і оподаткування» (спеціальність 071 «Облік і оподаткування») другого (магістерського) рівня вищої освіти 2021/2022н.р.  

Результати проведеного опитування роботодавців, на підприємствах яких працевлаштовані випускники ХНАДУ за освітньою програмою «Облік і оподаткування» другий (магістерський рівень)2021/2022н.р.  

Результати проведеного опитування випускників ХНАДУ за освітньою програмою «Облік і оподаткування» другого (магістерського) рівня освіти 2021/2022н.р.  

Результати опитування випускників ХНАДУ за освітньою програмою «Геодезія і землеустрій» першого (бакалаврського) рівня 2021/2022н.р.    

Результати проведеного опитування роботодавців за освітньою програмою «Геодезія і землеустрій» першого (бакалаврського) рівня 2021/2022н.р.  

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності якістю викладання освітніх компонентів на освітній програмі «Автоматизоване управління технологічними процесами» за спеціальністю 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (весняний семестр 2021/2022 н.р.) 

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами на освітній програмі «Автоматизоване управління технологічними процесами» за спеціальністю 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (2021/2022 н.р.)

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності якістю викладання освітніх компонентів на освітній програмі «Автоматизоване управління технологічними процесами» за спеціальністю 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (осінній семестр 2021/2022 н.р.) 

Результати опитувань здобувачів вищої освіти  щодо задоволеності  якістю викладання освітніх компонентів на ОП «Двигуни внутрішнього згорання» за спеціальністю 142 «Енергетичне машинобудування» другого (магістерського) рівня вищої освіти (2021/2022 н.р.)

Результати опитувань здобувачів вищої освіти  щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами ОП «Двигуни внутрішнього згорання» за спеціальністю 142 «Енергетичне машинобудування» другого (магістерського) рівня вищої освіти (2021/2022 н.р.)

Результати опитування роботодавців ХНАДУ щодо освітньої програми «Двигуни внутрішнього згорання» за спеціальністю 142»Енергетичне машинобудування» другого (магістерського) рівня вищої освіти (весняний семестр 2021/2022 н.р.)

Результати опитування випускників ХНАДУ щодо освітньої програми «Двигуни внутрішнього згорання» за спеціальністю 142»Енергетичне машинобудування» другого (магістерського) рівня вищої освіти (весняний семестр 2021/2022 н.р.)    

Результати опитування випускників ХНАДУ за освітньою програмою «Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні, меліоративні машини і обладнання» другого (магістерського) рівня (2022р)

Результати проведеного опитування роботодавців (стейкхолдерів) на освітньо-професійну програму «Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні, меліоративні машини і обладнання» другий (магістерський) рівень (2022р)

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів на освітньо-професійну програму «Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні, меліоративні машини і обладнання» другий (магістерський) рівень (весняний семестр 2021/2022н.р)   

Результати проведеного опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами на освітньо-професійну програму «Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні, меліоративні машини і обладнання»другий (магістерський) рівень (2021/2022н.р)

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами на освітній програмі «Геодезія і землеустрій» першого (бакалаврського) рівня (весняний семестр 2021/2022н.р) 

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів на  «Геодезія і землеустрій» першого (бакалаврського) рівня (весняний семестр 2021/2022н.р)      

Результати опитування роботодавців за освітньо-професійною програмою «Транспортні системи і логістика» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 275 «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)»  

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності якістю викладання освітніх компонентів на освітній програмі «Автоматизоване управління технологічними процесами» за спеціальністю 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти у 2021/2022 н.р.   

Результати опитування роботодавців за освітньою програмою «Автоматизоване управління технологічними процесами» за спеціальністю 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти  

Результати опитування випускників ХНАДУ за освітньою програмою «Автоматизоване управління технологічними процесами» за спеціальністю 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти   

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами на освітній програмі «Автоматизоване управління технологічними процесами» за спеціальністю 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти (осінній семестр 2021/2022 н.р.)

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами на освітній програмі «Автоматизоване управління технологічними процесами» за спеціальністю 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти (весняний семестр 2021/2022 н.р.)

Результати опитування випускників ХНАДУ за освітньою програмою «Геодезія і землеустрій» першого (бакалаврського) рівня    

Результати проведеного опитування роботодавців за освітньою програмою «Геодезія і землеустрій» першого (бакалаврського) рівня  

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами на освітній програмі «Геодезія і землеустрій» першого (бакалаврського) рівня    

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів на  «Геодезія і землеустрій» першого (бакалаврського) рівня         

Результати проведеного опитування роботодавців за освітньою програмою «Галузеве машинобудування» третього (освітньо-наукового) рівня    

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами на освітній програмі «Галузеве машинобудування» третього (освітньо-наукового) рівня    

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів на ОП «Галузеве машинобудування» третього (освітньо-наукового) рівня    

Результати опитування випускників ХНАДУ за освітньою програмою «Галузеве машинобудування» третього (освітньо-наукового) рівня    

Результати проведеного опитування роботодавців за освітньою програмою «Менеджмент» третього (освітньо-наукового) рівня    

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами на освітній програмі «Менеджмент» третього (освітньо-наукового) рівня    

Результати опитування здобувачів вищої освіти ХНАДУ щодо якості викладання освітніх компонентів на ОП «Менеджмент» третього (освітньо-наукового) рівня    

Результати опитування випускників ХНАДУ за освітньою програмою «Менеджмент» третього (освітньо-наукового) рівня    

Результати загальноуніверситетського опитування здобувачів вищої освіти щодо задоволеності освітнім середовищем та матеріальними ресурсами

Результати загальноуніверситетського  опитування випускників

Результати загальноуніверситетського опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання освітніх компонентів

Рейтинг здобувачів вищої освіти на факультеті транспортних систем магістри 2022 (весна)  

Рейтинг здобувачів вищої освіти на факультеті транспортних систем бакалаври 2022 (весна)   

Рейтинг здобувачів вищої освіти на механічному факультеті магістри 2022 (весна)

Рейтинг здобувачів вищої освіти на механічному факультеті бакалаври 2022 (весна)

Рейтинг здобувачів вищої освіти на дорожньо-будівельному факультеті магістри 2022 (весна)

Рейтинг здобувачів вищої освіти на дорожньо-будівельному факультеті бакалаври 2022 (весна)  

Рейтинг здобувачів вищої освіти на автомобільному факультеті магістри 2022 (весна)

Рейтинг здобувачів вищої освіти на автомобільному факультеті бакалаври 2022 (весна)

Рейтинг здобувачів вищої освіти на автомобільному факультеті 2021 (осінь)

Рейтинг здобувачів вищої освіти на дорожньо-будівельному факультеті 2021 (осінь)

Рейтинг здобувачів вищої освіти на механічному факультеті 2021 (осінь)

Рейтинг здобувачів вищої освіти на факультеті управління та бізнесу 2021 (осінь)

Рейтинг здобувачів вищої освіти на факультеті транспортних систем 2021 (осінь)  

Успішність навчання здобувачів вищої освіти 2019-2020 н.р.  

Успішність навчання здобувачів вищої освіти в 2018-2019 н.р. 

Успішність навчання здобувачів вищої освіти 2017-2018 н.р.