Інформація щодо експлуатаційного стану шляхопроводу на окружній дорозі м.Харків

Руйнування ригеля проміжної опори з боку третього прольоту (під балками Б 5-Б 9)

Руйнування ригеля проміжної опори з боку третього прольоту (під балками Б 1-Б 4)

Руйнування торця ригеля проміжної опори

Руйнування ригеля та корозія арматури ригеля проміжної опори з боку другого прольоту

Руйнування підферменників у нижній частині з оголенням та корозією арматури на проміжної опорі

У червні місяці 2018 року, відповідно з договором №39-01-18 від 4 травня 2018 року між Харківським національним автомобільно-дорожнім університетом та Службою автомобільних доріг в Харківській області, кафедрою мостів, конструкцій та будівельної механіки було виконано роботу з обстеження та визначення фактичного стану шляхопроводу через залізничні колії на а/д М-18-1 «Під’їзд до Міжнародного аеропорту» Харків 0+518 в м. Харків.

По результатам обстеження були зроблені наступні висновки:

  • На підставі результатів обстеження та аналізу несучої здатності, експлуатаційний стан шляхопроводу 4 – «обмежено працездатний».
  • Для забезпечення нормальної експлуатації шляхопроводу необхідно усунути всі дефекти, які наведено у відомості додатків. Особливу увагу необхідно приділити:
    - негайній заміні тротуарних блоків з одночасним ремонтом або заміною бар’єрної огорожі, деформаційних швів та гідроізоляції (до виконання ремонтних робіт необхідно обмежити рух пішоходів, на ширину 0,5 м від перильної огорожі, шляхом улаштування додаткової огорожі); 
    - ремонту покриття проїзної частини відповідно з нормативними вимогами (поперечних та поздовжніх ухилів, товщини шару асфальтобетону та гідроізоляції) та встановленню водовідвідних трубок;
    - ремонту ригелів проміжних опор та підферменників;
    - укріпленню лобових укосів насипу;
    - очищеною та змащенню опорних частин середнього прольоту.

  • На підставі обстеження споруди і теоретичних розрахунків основних несучих елементів можна зробити висновок про те, що вантажопідйомність шляхопроводу достатня для пропуску двох колон розрахункових навантажень Н-30, Н-40, А 11 і автомобілів типу КрАЗ, а також одиночних навантажень за схемою НК-80. Рух сучасного нормативного навантаження за схемою А 15 та НК-100 по шляхопроводу заборонено. Пропуск наднормативних навантажень допускається після додаткового обстеження, розрахунку та визначення режиму проїзду.
  • У разі невиконання рекомендацій з усунення дефектів та режиму пропуску навантаження ХНАДУ не гарантує безпечну роботу споруди в межах залишкового ресурсу.

    Серед багатьох виявлених у процесі обстеження дефектів, які були наведені у звіті та висновках, відмічені значні дефекти ригеля проміжної опори (яку зруйновано під час аварії).

News by date

By Category