Термін навчання - 1 рік 10 місяців
Кредитів ECTS - 120
Герасимчук Тетяна Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри філософії та психології професійної підготовки, факультет транспортних систем.
Телефон: +38 (067) 792-60-28
E-mail: tvgerasymchuk@ gmail. com
Галузь знань: 01 «Освіта»
Спеціальність: 015.38 Професійна освіта (Транспорт)
Тип диплому та обсяг освітньої програми: Диплом молодшого бакалавра, одиничний, 120 кредитів ЄКТС. Термін навчання 1 рік 10 місяців.
Наявність акредитації:
Цикл/рівень: НРК України – 5 рівень, FQ-EHEA– короткий цикл, EQF-LLL– 5 рівень.
Мова викладання: державна
Мета освітньої програми: програма розроблена відповідно до місії та стратегії Харківського національного автомобільно-дорожнього університету й спрямована на здобуття студентами поглиблених технічних та практичних знань, умінь та розуміння, що відносяться до галузі освіти та транспорту, необхідних для здійснення педагогічної діяльності у закладах професійно-технічної освіти та виробничої діяльності на підприємствах в області транспортних технологій.
Предметна область: 01 «Освіта» , 015 Професійна освіта (Транспорт).
Об’єкти вивчення та діяльності: педагогічне, технічне, програмне, математичне, інформаційне та організаційне забезпечення психолого-педагогічної підготовки та систем управління транспортнимий логістичними системами на транспорті .
Цілі навчання: підготовка фахівців, здатних здійснювати освітню діяльність із професійної підготовки технічних фахівців, кваліфікованих робітників і працівників сфери торгівлі та послуг (відповідно до ДК 003:2010) підприємств, установ та організацій у сфері о експлуатації і ремонту автомобільного транспорту, а також в автомобілебудівній галузі.
Теоретичний зміст предметної області: базові поняття та принципи психолого-педагогічної підготовки й управління транспортними та логістичними системами.
Методи, методики та технології: Здобувач має оволодіти основними психолого-педагогічними методиками й принципами управління транспортними та логістичними інформаційними системами.
Інструменти та обладнання: сучасні програмно-технічні засоби та комп’ютерно-інтегровані технології для реалізації психолого-педагогічної підготовки й оволодіння принципами управління транспортними, логістичними та інформаційними системами.
Основний фокус освітньої програми та спеціалізації: Загальна підготовка в області освіти та транспортних технологій. Програма базується на загальновідомих наукових результатах із врахуванням сьогоднішнього стану педагогіки, психології та транспортних технологій й орієнтує на актуальні спеціалізації, у рамках яких можлива подальша професійна кар’єра: педагогіка, транспорт.
Придатність до працевлаштування: Професійна діяльність як фахівця у сфері професійно-технічної освіти у галузі «Транспорт». Випускники можуть працювати за професіями згідно з Національним класифікатором професій ДК 003:2010:
Подальше навчання: Продовження освіти за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти.
1. Українська мова (за професійним спрямуванням)
2. Історія та культура України
3. Іноземна мова (за проф. спрямуванням)
5. Фізика
8. Організація та методика виховної роботи
10. Педагогіка професійно-технічного навчання
11. Психологія професійно-технічного навчання
12. Риторика
13. Основи академічної доброчесності та академічного письма
14. Правила та організація дорожнього руху
Перелік вибіркових дисциплін наведено у:
- каталозі вибіркових дисциплін 2023
Термін навчання - 3 роки 10 місяців
Ліцензійний обсяг - 25
Кредитів ECTS - 90
Термін навчання - 3 роки 10 місяців
Кредитів ECTS - 90
Полянський Олександр Сергійович, д.т.н., професор кафедри технології машинобудування і ремонту машин
Телефон: +38(067) 269-22-78
Адреса: вул. Ярослава Мудрого 25, каб. 421
E-mail: khadi.pas@gmail.com
Галузь знань: 01 "Освіта/Педагогіка"
Спеціальність: 015.38 "Професійна освіта (Транспорт)"
Тип диплому та обсяг освітньої програми: диплом бакалавра, одиничний, 240 кредитів ЄКТС (термін навчання – 3 роки 10 місяців)
Наявність акредитації: Сертифікат про акредитаціїю освітньоїпрограми: № 466 до 23 липня 2025 року
Цикл/рівень: HPKУкраїни – 6 рівень; FQ-EHEA– перший цикл; EQFLLL– 6 рівень
Мова викладання: державна
Мета освітньої програми: надати освіту в галузі «Освіта/Педагогіка» з широким доступом до працевлаштування. Забезпечити теоретичну та практичну підготовку висококваліфікованих кадрів, здатних розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми при виконанні професійних завдань та обов’язків прикладного характеру в галузі «Освіта/Педагогіка», що передбачає застосування теоретичних знань та практичних навичок з професійної освіти за спеціалізацією транспорт, технологій і обладнання у галузі автотранспортного та ремонтного виробництва. Сформувати здатності до педагогічної, виробничої і наукової діяльності.
Предметна область: 01 Освіта/Педагогіка, 015 Професійна освіта (за спеціалізацією), Транспорт
Об’єкти вивчення та діяльності: структура та функціональні компоненти системи професійної освіти; теоретичні основи, технології та обладнання для виконання спеціальних робіт, пов’язаних із використанням методів відповідних наук в установах та організаціях у сфері експлуатації і ремонту автомобільного транспорту, а також в автомобілебудівній галузі.
Цілі навчання: підготовка фахівців, здатних здійснювати освітню діяльність із професійної підготовки технічних фахівців, кваліфікованих робітників і працівників сфери торгівлі та послуг (відповідно до ДК 003:2010) підприємств, установ та організацій у сфері о експлуатації і ремонту автомобільного транспорту, а також в автомобілебудівній галузі.
Теоретичний зміст предметної області: основні поняття, концепції, принципи і технології наук про освіту, фундаментальних і прикладних наук галузі автомобільного транспорту. Теорії і методи, складні спеціалізовані задачі та вирішення практичних проблем в професійній освіті та виробничій діяльності згідно з спеціалізацією.
Методи, методики та технології: методи організації, здійснення, стимулювання, мотивації та контролю за ефективністю і корекції навчально-пізнавальної діяльності; бінарні, інтегровані (універсальні) методи навчання; професійно-орієнтовані методики, методика професійного навчання; навчальні, виховні, розвивальні, освітні і технології для застосування на практиці.
Інструменти та обладнання: спеціалізоване програмне забезпечення; сучасне промислове, дослідницьке, технологічне обладнання у сфері експлуатації і ремонту автомобільного транспорту, а також в автомобілебудівній галузі.
Основний фокус освітньої програми та спеціалізації: спеціальна освіта у галузі 01 «Освіта/Педагогіка» предметної області «Професійна освіта (за спеціалізаціями)» спеціальності 015.38 «Професійна освіта. (Транспорт)». Акцент на формуванні здатності здійснювати виробничу діяльність у професійній сфері. Об’єкт професійної діяльності – учасники та засоби здійснення цілісного педагогічного процесу, технічне забезпечення автотранспортного будівництва, експлуатаційних та ремонтних робіт автотранспортних засобів. Ключові слова: професійне навчання; виробничо-технологічна діяльність; методична робота; організаційно-управлінська діяльність; науково-дослідна робота; культурно-просвітницька діяльність; автотранспортне будівництво; авторемонтне виробництво; проектування технологічних процесів машинобудування та ремонту; обладнання автотранспортного виробництва.
Придатність до працевлаштування: заклади профільної середньої, професійної (професійно-технічної), позашкільної, фахової передвищої освіти, підприємства, установи та організації галузі/сфери автомобільного транспорту. Фахівець здатний виконувати професійну роботу за такими угрупуваннями (відповідно до ДК 003:2010):
механік автомобільної колони (гаража); механік з ремонту транспорту; механік навчального полігону; технік-конструктор (механіка); технік-технолог (механіка); фахівець з автотехнічної експертизи; інструктор з експлуатаційних, виробничо-технічних та організаційних питань; технік з підготовки виробництва; технік з підготовки технічної документації; інспектор технічний; ревізор автомобільного транспорту. Випускники отримують можливість працевлаштування у двох сферах: педагогічній та сфері експлуатації і ремонту автомобільного транспорту, а також в автомобілебудівній галузі, у напрямках, що пов’язані з соціально-виховною діяльністю, навчанням персоналу, підвищенням його кваліфікації тренінговою роботою; можуть реалізувати свої педагогічні здібності у професійно-технічних навчальних закладах, де надається технічна освіта чи здійснюється викладання технічних дисциплін, у закладах післядипломної професійної освіти; освітніх проектах, консультативній роботі (коучінгу). В навчальних закладах I-II рівнів акредитації на посадах: лаборанта (освіта), викладача технічних дисциплін, педагога професійного навчання, куратора, вихователя, вихователя гуртожитку, вихователя професійно-технічного навчального закладу, викладача-стажиста, керівника виробничої практики, майстра виробничого навчання, майстра навчального полігону, майстра навчального центру, завідувача навчальною лабораторією, , На підприємствах різних форм власності, автотранспортних підприємствах, станціях технічного обслуговування та дилерських центрах автотранспортного спрямування, авторемонтних підприємствах на посадах: технолога-наставника, механіка з обслуговування, механіка з випуску, організатора з персоналу, фахівця з найму робочої сили.
Подальше навчання: продовження навчання за програмою другого (магістерського) рівня вищої освіти; підвищення кваліфікації (в тому числі за іншими спеціалізаціями) у системі післядипломної освіти; отримання додаткової кваліфікації в системі післядипломної освіти.
Обов'язкові
Факультатив
Обов'язкові
Перелік вибіркових дисциплін наведено у каталозі вибіркових дисциплін
Факультатив
Обов'язкові
Перелік вибіркових дисциплін наведено у каталозі вибіркових дисциплін
Обов'язкові
Перелік вибіркових дисциплін наведено у каталозі вибіркових дисциплін
Освітньо-професійна програма "Професійна освіта. Транспорт" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 015.20 Професійна освіта (Транспорт) 2016 р."
Освітньо-професійна програма "Професійна освіта. Транспорт" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 015.38 Професійна освіта (Транспорт) 2021 року
Освітньо-професійна програма "Професійна освіта. Транспорт" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 015.38 Професійна освіта (Транспорт) 2022 року
ОПП Проєкт «Професійна освіта. Транспорт» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 015.38 Професійна освіта (Транспорт) 2024 року. Пропозиції щодо змісту ОПП приймаються до 05.04.2024 р. за формою зворотного зв’язку або на електронну пошту khadi.pas@ gmail. com
Термін навчання - 1 рік 4 місяці
Ліцензійний обсяг - 7
Кредитів ECTS - 90
Термін навчання - 1 рік 4 місяці
Кредитів ECTS - 90
Абрамов Дмитрій Володимирович, д.т.н., заступник завідувача кафедри технології машинобудування і ремонту машин, професор
Телефон: +38(095) 129-42-93
Адреса: вул. Ярослава Мудрого 25, каб. 412
E-mail: varan_mail@ukr.net
Галузь знань: 01 "Освіта/Педагогіка"
Спеціальність: 015.38 "Професійна освіта (Транспорт)"
Тип диплому та обсяг освітньої програми: диплом магістра, одиничний, 90 кредитів ЄКТС (термін навчання – 1 рік 4 місяці)
Наявність акредитації: Сертифікат про акредитаціїю спеціальності: серія НД № 2189058 до 01 липня 2023 року
Цикл/рівень: HPKУкраїни – 7 рівень; FQ-EHEA– другий цикл; EQFLLL– 7 рівень
Мова викладання: державна
Мета освітньої програм - надання освіти та підготовка висококваліфікованих фахівців в галузі «Освіта/Педагогіка» з широким доступом до працевлаштування. Забезпечення теоретичної та практичної підготовки конкурентоспроможних кадрів, здатних розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми при виконанні професійних завдань та обов’язків прикладного характеру за невизначених умов і вимог в галузі «Освіта/Педагогіка», що передбачає застосування теоретичних знань та практичних навичок з професійної освіти за спеціалізацією «Транспорт» у сфері техніки, технології й обладнання у галузі автотранспортного та ремонтного виробництва. Формування здатності до педагогічної, виробничої і наукової діяльності.
Предметна область: (галузь знань, спеціальність) 01 Освіта/Педагогіка, 015 Професійна освіта (за спеціалізацією), 015.38 Професійна освіта (Транспорт).
Об’єкти вивчення: структура та функціональні компоненти системи професійної освіти; теоретичні основи аналізу, формуванні вимог та визначенні якості продукції зокрема автомобілебудівної галузі; технологій та обладнання для виконання спеціальних робіт, пов’язаних із використанням методів відповідних наук в установах, організаціях, підприємствах у сфері експлуатації і ремонту автомобільного транспорту, а також в автомобілебудівній галузі.
Цілі навчання: підготовка фахівців, здатних здійснювати освітню діяльність із професійної підготовки технічних спеціалістів, кваліфікованих робітників і працівників сфери торгівлі та послуг (відповідно до ДК 003:2010) підприємств, установ та організацій у сфері о експлуатації і ремонту автомобільного транспорту, а також в автомобілебудівній галузі; підготовка фахівців, здатних розв’язувати складні завдання і проблеми у галузі експлуатації і ремонту автомобільного транспорту, а також в автомобілебудівній галузі або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій за час невизначених умов і вимог.
Теоретичний зміст предметної області: теоретико-методологічні, науково-методичні і прикладні засади поняття, концепції, принципи і технології наук про освіту, фундаментальних і прикладних наук галузі у сфері о експлуатації і ремонту автомобільного транспорту, а також в автомобілебудівній галузі. Основні вимоги, концепції, теорії і методи, принципи та їх використання, складні спеціалізовані задачі та вирішення практичних проблем в професійній освіті та виробничій діяльності зокрема у виробництві, випробуванні, експлуатації та ремонті автомобільної техніки.
Методи, методики та технології: методи організації, здійснення, стимулювання, мотивації та контролю за ефективністю і корекції навчально-пізнавальної діяльності; бінарні, інтегровані (універсальні) методи навчання; професійно-орієнтовані методики, методики професійного навчання; навчальні, виховні, розвивальні, освітні та технології коучингу для застосування на практиці.
Інструменти та обладнання: спеціалізовані лабораторне та технологічне обладнання та програмне забезпечення; сучасне промислове, дослідницьке, технологічне обладнання у сфері виробництва, випробування, експлуатації та ремонту в автомобілебудуванні.
Основний фокус освітньої програми та спеціалізації: Вища освіта у галузі 01 «Освіта/Педагогіка» предметної області «Професійна освіта (за спеціалізаціями)» спеціальності 015.38 «Професійна освіта. (Транспорт)». Акцент на формуванні фундаментальних знань та фахових навиків в сфері професійної освіти, виробництва, випробування, експлуатації та ремонту зокрема в автомобілебудівній галузі. Об’єкт професійної діяльності – учасники та засоби здійснення цілісного педагогічного процесу та процесу виробництва, випробування, експлуатації та ремонту автомобілебудуванні.
Особливості програми: освітньо-професійна програма орієнтована на підготовку фахівців, здатних використовувати теоретичні знання та практичні навички для розв’язування завдань та прийняття управлінських рішень в освітній та промисловій сфері, в тому числі закладах освіти, підприємствах автомобілебудівної та авторемонтної сфери. Інтеграція теоретичного навчання з поглибленою педагогічною практикою та практичною підготовкою на підприємствах машинобудівного та ремонтного профілю. Передбачає практичну підготовку на базі навчальних лабораторій ХНАДУ, на державних підприємствах, підприємствах приватної форми власності та навчальних закладах професійно-технічної освіти відповідного профілю діяльності згідно угод про співпрацю.
Придатність до працевлаштування: наукова, освітня, аналітична, експертна, консультативна, управлінська, культурно-просвітницька діяльність у сфері освіти. Заклади професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти, підприємства, установи та організації у сфері виробництва, випробування, експлуатації та ремонту зокрема в автомобілебудуванні. Професіонал, здатний виконувати професійну роботу за такими угрупуваннями (відповідно до ДК 003:2010):
Випускники отримують можливість працевлаштування у двох сферах: педагогічній та у сфері проектування, виробництва, випробування, експлуатації та ремонту зокрема в автомобілебудуванні та в авторемонтній галузі, у напрямках, що пов’язані з соціально-виховною діяльністю, навчанням персоналу, підвищенням його кваліфікації тренінговою роботою; можуть реалізувати свої педагогічні здібності у професійно-технічних навчальних закладах, де надається технічна освіта чи здійснюється викладання технічних дисциплін, у закладах післядипломної професійної освіти; освітніх проектах, консультативній роботі (коучінгу). В навчальних закладах I-IV рівнів акредитації на посадах: викладача технічних дисциплін; педагога професійного навчання; куратора; вихователя; викладача-стажиста; викладача професійно-технічного закладу освіти; керівника виробничої практики; майстра виробничого навчання; майстра навчального полігону; майстра навчального центру; завідувача навчальною лабораторією; викладача закладу вищої освіти; молодшого наукового співробітника (методи навчання)/(в інших галузях навчання); наукового співробітника (методи навчання)/(в інших галузях навчання); викладача (методи навчання). На підприємствах різних форм власності, наукових установах, машинобудівних підприємствах, автотранспортних підприємствах, дилерських центрах автотранспортного спрямування, автомобілебудівних та авторемонтних підприємствах на посадах: інженер з організації експлуатації та ремонту; інженер-конструктор (механіка); інженер-технолог (механіка); інженер-механік груповий; фахівець з автотехнічної експертизи; інженер з транспорту; інженер-дефектоскопіст; інженер з ремонту; інструктор з експлуатаційних, виробничо-технічних та організаційних питань; інженер з підготовки виробництва; інспектор технічний; ревізор автомобільного транспорту; інженер з налагоджування та випробувань; фахівець з неруйнівного контролю; провідний інженер з об’єктивного контролю; інженер-контролер; організатор з персоналу; фахівець з найму робочої сили.
Подальше навчання: продовження навчання за третім (освітньо-науковим) рівнем вищої освіти. Набуття додаткових кваліфікацій в системі освіти дорослих.
Обов'язкові
Перелік вибіркових дисциплін наведено у каталозі вибіркових дисциплін
ОПП Проєкт «Професійна освіта. Транспорт» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 015.38 Професійна освіта (Транспорт) 2024 року. Пропозиції щодо змісту ОПП приймаються до 05.04.2024 р. за формою зворотного зв’язку або на електронну пошту varan_mail@ukr.net