Студенти факультету управління та бізнесу отримали перемогу в категорії «Соціальна значимість для стейкхолдерів» у Всеукраїнському конк

16 грудня 2019 р. відбувся Фінал Всеукраїнського конкурсу студентських команд Long, “Погляд нового покоління – 2019” (Look of New Generation, LoNG), організаторами якого виступили Глобальний договір ООН в Україні, Українська асоціація з розвитку менеджменту та бізнес-освіти, Київська Бізнес Школа, Академія праці, соціальних відносин і туризму.

Цього року студентські команди зі всієї України вирішували проблему відтоку людського капіталу за межі України, як складової цілі №8 Цілей Сталого Розвитку 2030. На конкурс зареєструвалося 78 команд з 53 ЗВО 23 міст нашої країни.

Студенти факультету управління та бізнесу, об’єднавши зусилля, вибороли участь у фіналі й отримали перемогу в категорії «Соціальна значимість для стейкхолдерів». Студентська команда у складі Богдана Нсенгімана, Анастасій Петрик, Марини Обозної, Олени Чіпіленко та Вікторії Філатової гідно представили ХНАДУ у Фіналі серед десятки найкращих команд. До захисту конкурсній комісії було представлено Проект дорожньої карти Стратегії розвитку, підтримки та утримання трудових ресурсів «Ukrainians 2030».

Дякуємо бізнес-партнерам Конкурсу – НАЕК «Енергоатом», ГК «Молочний альянс», АТ «Альфа-банк», Корпоріції «ДТЕК», ГК «Kernel» – за подарунки учасникам. Окрема подяка Academy DTEK за розміщення та гостинність.

Новини за датою

Новини за тегами

За категорією