Чи потрібна математика програмістам?

  Почнемо з того, що відповіддю є НІ. Розбираємо чому, але для того щоб зрозуміти чому, давайте подивимося де найчастіше застосовується математика в світі програмування. Говорячи найчастіше я маю на увазі 99% всіх випадків в розробці. Наприклад, вона застосовується для створення пагінацій, тобто номерів сторінок в блогах або для отримання відсотка від числа. Також математика застосовується для обчислення дистанції між об'єктами на полотні тощо. Для конвертації гео-одиниць в кілометри, припустимо для того, щоб зрозуміти як далеко від вас знаходиться який-небудь об'єкт на Google картах або для найпростіших числових операцій, в тому числі плюс, мінус, ділити, помножити, ступінь і модуль і так далі. А також математика потрібна для роботи з часом, але навіть в цьому випадку застосовується найпростіші числові вирази і операції, але ці всі завдання вкрай прості в реалізації. Чому? Запитаєте ви. Та тому що все розв'язує за вас ваш комп'ютер, причому дуже просто. Все що від вас вимагається - це вміти пояснити йому що ви хочете зробити. Крім усього іншого математичні рішення можна знайти в Інтернет. Можна знайти готові формули, для цього досить погуглити протягом 2-3 хвилин і ви знайдете практично будь-яке математичне рішення для поставленої вами завдання. Головне - знати, що шукати, а для цього, на жаль, потрібно знати основи математики.

Насправді без математики можна обійтися в 95% випадків. Решта 5% припадають на low-level програмістів, які пишуть драйвера і нерідко працюють безпосередньо з бітами і байтами. Зараз мова йде про системних програмістів, також математика і зокрема тригонометрія потрібні 3D програмістам для написання ігрових движків. Тобто ви можете спокійно займатися розробкою ігор нескладних і навіть середнього рівня без знання математики, але якщо вам потрібно написати движок, то тут вам доведеться вивчати математику і в тому числі вищу. Цього мало? 

Думка одного із просунутих програмістів: "Ви всі хочете бачити красиві ігри, «круті» шейдери і більш-менш адекватний AI, так ось, без всього цього і ще кількох вагонів іншого мат / геом чтива, все б закінчувалося хрестиками-нуліками і тетрісом в кращому випадку ... і це без особливих, прикладних напрямків, а просто звичайний, споживчий геймдев."

Статтю взято з Внешняя ссылка открывается в новом окнересурсу


Nachrichten nach Datum

Tag Nachrichten

Nach Kategorie